Alo, Medafarm, mai uşor cu presupunerile

Primesc ieri următorul mail:

-Buna seara!

Stimate Florea Cristian. Va reamintim faptul ca ati mai plasat si ieri 2 comenzi la Medafarm. Nu mai faceti mai multe comenzi fiindca nu se vor onora! Multumim!

Bineînţeles, nu ştiu despre ce e vorba şi încerc să remediez situaţia amiabil:

Bună seara,

Cred că este o greşeală. N-am auzit niciodată de Medafarm. Nu ştiu la ce comenzi vă referiţi.

Dar ei insistă:

Am inteles. Fiindca cineva a plasat mai multe comenzi cu urmatoarele emailuri: floreacristian@ceva.com respectiv floreacristian83@ceva.com

*am pus eu „ceva.com” în loc de ce era acolo ca să nu divulg adresa reală de mail

Bineînţeles, atunci m-am supărat puţin şi le-am zis că dacă pe tipul ăla în cheamă Cristian Florea şi pe mine la fel, asta nu înseamnă că suntem una şi aceeaşi persoană şi că nu înţeleg de ce mi-au trimis mie mail dacă aveau adresele celui care a făcut respectivele comenzi.

Răspunsul lor arată cam aşa:

Noi credem ca adresele respective va apartine fiindca am gasit bloguri cu postarile dvs. unde apare si adresa gmail! Hai sa fim seriosi stimate domnt Florea. O seara minunata va dorim!

Eu cred că sunteţi cam analfabeţi. Şi că n-ar trebui să mai faceţi presupuneri din astea. Şi că dacă am un blog asta nu înseamnă că sunt singurul Cristian Florea de pe internet. Şi sunt sigur de faptul că dacă o să am nevoie vreodată de serviciile voastre am să caut orice altă alternativă. Hai să fim serioşi, domnilor de la Medafarm, oricine aţi fi voi.

Tags:
    1. Catalin sâmbătă, 22 iunie 2013, 9:47
      • Cristian Florea sâmbătă, 22 iunie 2013, 14:37
      • Gabriel Ursan luni, 24 iunie 2013, 0:43
    2. Marius sâmbătă, 22 iunie 2013, 12:45
      • Cristian Florea sâmbătă, 22 iunie 2013, 14:36
    3. Bajko Renata Adrienn duminică, 23 iunie 2013, 18:54
      • Cristian Florea luni, 24 iunie 2013, 14:03
    4. Marculescu Liviu vineri, 28 iunie 2013, 17:15
    5. Corneliu Popa duminică, 30 iunie 2013, 19:56

    Adaugă un comentariu