Alo, Medafarm, mai uşor cu presupunerile

Primesc ieri următorul mail:

-Buna seara!

Stimate Florea Cristian. Va reamintim faptul ca ati mai plasat si ieri 2 comenzi la Medafarm. Nu mai faceti mai multe comenzi fiindca nu se vor onora! Multumim!

Bineînţeles, nu ştiu despre ce e vorba şi încerc să remediez situaţia amiabil:

Bună seara,

Cred că este o greşeală. N-am auzit niciodată de Medafarm. Nu ştiu la ce comenzi vă referiţi.

Dar ei insistă:

Am inteles. Fiindca cineva a plasat mai multe comenzi cu urmatoarele emailuri: floreacristian@ceva.com respectiv floreacristian83@ceva.com

*am pus eu „ceva.com” în loc de ce era acolo ca să nu divulg adresa reală de mail

Bineînţeles, atunci m-am supărat puţin şi le-am zis că dacă pe tipul ăla în cheamă Cristian Florea şi pe mine la fel, asta nu înseamnă că suntem una şi aceeaşi persoană şi că nu înţeleg de ce mi-au trimis mie mail dacă aveau adresele celui care a făcut respectivele comenzi.

Răspunsul lor arată cam aşa:

Noi credem ca adresele respective va apartine fiindca am gasit bloguri cu postarile dvs. unde apare si adresa gmail! Hai sa fim seriosi stimate domnt Florea. O seara minunata va dorim!

Eu cred că sunteţi cam analfabeţi. Şi că n-ar trebui să mai faceţi presupuneri din astea. Şi că dacă am un blog asta nu înseamnă că sunt singurul Cristian Florea de pe internet. Şi sunt sigur de faptul că dacă o să am nevoie vreodată de serviciile voastre am să caut orice altă alternativă. Hai să fim serioşi, domnilor de la Medafarm, oricine aţi fi voi.

Lasă un comentariu

11 comentarii

  • Catalin 22 Iun 2013, ora 09:47

    Sunt ferm convins, ca.. ei cautau o modalitate de a primi reclama gratuita. Si uite ca le-ai facut pe plac ;)

    • Cristian Florea 22 Iun 2013, ora 14:37

      Eh, sa fie asta avantajul lor…

    • Gabriel Ursan 24 Iun 2013, ora 00:43

      Sunt de acord cu tine Cătălin. Le-am verificat magazinul online și se află pe un subdomeniu ShopMania. Nu mă înțelegeți greșit, ShopMania sunt foarte tari dacă vrei să începi un business online și n-ai prea mult de investit, însă această companie nici măcar nu s-a obosit să plătească pentru un domeniu propriu și să facă upgrade la serviciile ShopMania pentru a apărea ca magazin online de sine stătător.

  • Marius 22 Iun 2013, ora 12:45

    Si ce ai rezolvat cu asta frate? Spun eu ca esti mai rau decat babele alea care stau pe bancuta si nu au ce face decat sa barfeze ce sa mai intamplat in sat :))

    • Cristian Florea 22 Iun 2013, ora 14:36

      Pai cei care o sa-i caute de-acum pe Google vor vedea ca habar n-au sa comunice. Asta am rezolvat. :)

  • Bajko Renata Adrienn 23 Iun 2013, ora 18:54

    O să regrete ei mai târziu că n-au o persoană care să comunice eficient cu publicul. Habar n-am nici eu cine-s ăștia, dar dacă cândva voi da peste ei, sigur îmi întorc capul în cealaltă parte.

    • Cristian Florea 24 Iun 2013, ora 14:03

      Deocamdată nu cred că înţeleg cât este de important să ai un om bun pe comunicare. De fapt, nu trebuie să fii bun pe comunicare ca să nu faci greşelile astea. E de-ajuns să ai puţin bun simţ.

  • Marculescu Liviu 28 Iun 2013, ora 17:15

    Comenzile nu se onoreaza pana nu au fost confirmate telefonic. Este datoria lui ca si comerciant sa verifice telefonic comanda, pe e-mail… mai greu de depistat un robot sau o persoana. Daca el/ei se limiteaza la comenzile pe e-mail si dau importanta unor astfel de comenzi, inseamna ca au foarte mult timp liber :)

  • Corneliu Popa 30 Iun 2013, ora 19:56

    Mai fratilor, sunteti mai rau ca babele care toata ziua ii barfesc pe altii :))