Ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook?

Update-ul în care spuneam că m-am rătăcit cu bicicleta prin Bucureşti a primit 41 de like-uri, iar asta doar pentru că în ecuaţie este un taximetrist de treabă.

Din cei 5000 de oameni care-mi urmăresc activitatea pe Facebook, 41 au fost pe fază ca să dea like. E un număr bun, zic eu.

Astăzi mă întrebam dacă ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook, iar acolo să nu pun link-uri spre blogul meu, ci chestii care ar putea schimba, într-un fel sau altul, lumea. Poate dacă update-ul cu bicicleta ar fi fost sponsored, mulţi dintre prietenii mei şi-ar fi dat seama că nu toţi taximetriştii din Bucureşti sunt hoţi (apropo de asta, dacă vrei să mergi numai cu taximetrişti de treabă, poţi încerca metoda asta. Eu am s-o testez zilele următoare).

Cu ce m-ar fi ajutat pe mine chestia asta? Probabil doar cu o împăcare sufletească pentru că am reuşit, oarecum, să încep să schimb mentalităţi.

Cu ce i-ar ajuta pe alţii? Tocmai cu mentalitatea despre care vorbeam mai sus.

Acestea fiind zise, oare ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook, doar în încercarea de a schimba percepţia prietenilor şi abonaţilor mei asupra anumitor lucruri? Voi ce ziceţi?

Tags:
    1. Ana- marți, 13 noiembrie 2012, 16:50
      • Cristian Florea marți, 13 noiembrie 2012, 20:03
    2. isshmen miercuri, 14 noiembrie 2012, 1:46
    3. Yamasha miercuri, 14 noiembrie 2012, 12:01
      • Cristian Florea joi, 15 noiembrie 2012, 0:27
    4. Bogdan miercuri, 14 noiembrie 2012, 15:39
      • Cristian Florea joi, 15 noiembrie 2012, 0:27
    5. Adrian Anghel miercuri, 14 noiembrie 2012, 16:38
      • Cristian Florea joi, 15 noiembrie 2012, 0:28
    6. sergiufoto miercuri, 14 noiembrie 2012, 23:12
      • Cristian Florea joi, 15 noiembrie 2012, 0:28
    7. Carmen sâmbătă, 17 noiembrie 2012, 12:56
    8. Perfu sâmbătă, 24 noiembrie 2012, 14:31

    Adaugă un comentariu