Ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook?

Update-ul în care spuneam că m-am rătăcit cu bicicleta prin Bucureşti a primit 41 de like-uri, iar asta doar pentru că în ecuaţie este un taximetrist de treabă.

Din cei 5000 de oameni care-mi urmăresc activitatea pe Facebook, 41 au fost pe fază ca să dea like. E un număr bun, zic eu.

Astăzi mă întrebam dacă ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook, iar acolo să nu pun link-uri spre blogul meu, ci chestii care ar putea schimba, într-un fel sau altul, lumea. Poate dacă update-ul cu bicicleta ar fi fost sponsored, mulţi dintre prietenii mei şi-ar fi dat seama că nu toţi taximetriştii din Bucureşti sunt hoţi (apropo de asta, dacă vrei să mergi numai cu taximetrişti de treabă, poţi încerca metoda asta. Eu am s-o testez zilele următoare).

Cu ce m-ar fi ajutat pe mine chestia asta? Probabil doar cu o împăcare sufletească pentru că am reuşit, oarecum, să încep să schimb mentalităţi.

Cu ce i-ar ajuta pe alţii? Tocmai cu mentalitatea despre care vorbeam mai sus.

Acestea fiind zise, oare ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook, doar în încercarea de a schimba percepţia prietenilor şi abonaţilor mei asupra anumitor lucruri? Voi ce ziceţi?

Lasă un comentariu

14 comentarii

  • Ana- 13 Noi 2012, ora 16:50

    eu una nu cred ca merita investit in asa ceva, posturile oricum sunt vazute daca te uiti cu most recent.

    • Cristian Florea 13 Noi 2012, ora 20:03

      Dar dacă nu eşti online când scriu, degeaba te uiţi cu most recent.

  • isshmen 14 Noi 2012, ora 01:46

    Vezi ce spune zoso despre subiectul asta.

  • Yamasha 14 Noi 2012, ora 12:01

    nu cred ca se mai merita facebook…dupa ce ca ai facut campanie sa obtii like-uri, te pune sa platesti si pentru asta..urat!

    • Cristian Florea 15 Noi 2012, ora 00:27

      Oricum, aici nu e vorba de fanpage şi like-uri, ci de contul personal.

  • Bogdan 14 Noi 2012, ora 15:39

    Se merita doar daca nu e prea scump… Dar sa ai si un mare castig dupa…

    • Cristian Florea 15 Noi 2012, ora 00:27

      De ce să am mare grijă după?

  • Adrian Anghel 14 Noi 2012, ora 16:38

    Cristi, eu zic sa incerci experimentul asta si sa-ti dai seama pe propria piele, altfel din cuvintele altora nu cred ca vei observa mare chestie. Iti dai seama ca vor vedea mai multe persoane update-ul tau, chestia este ca lucrul acela pe care vrei tu sa-l spui, trebuie sa fie atat de important incat sa obtii profit (sa-i zicem asa) maxim atat din promovare cat si din feedback. Ca pana la urma, daca vad multi muti, ce rezolvi? Vrei sa spui ca te impaci doar cu treaba ca FB-ul iti spune ca ai un numar mai maricel de oameni care ti-au vazut update-ul?

    • Cristian Florea 15 Noi 2012, ora 00:28

      Da, vreau să obţin vizibilitatea pe care mi-o doresc, dar să fie pe ceva care merită. N-aş investi în orice, oricum.

  • sergiufoto 14 Noi 2012, ora 23:12

    Dacă din punct de vedere financiar stai ok, atunci eu zic că merită.

    • Cristian Florea 15 Noi 2012, ora 00:28

      Ai încercat, sau zici doar aşa… ?

  • Carmen 17 Noi 2012, ora 12:56

    In cazul tau, nu cred ca s-ar merita. Daca era vorba de un business care sa produca bani din vanzari/servicii, probabil ca da.

  • Perfu 24 Noi 2012, ora 14:31

    Eu zic ca se merita sa incerci sa vezi cum sta treaba cu sponsored ads .