100 de bloggeri au testat serviciul de call center Flanco. Uite ce-a ieșit

Acum ceva timp, cei de la Flanco ne-au zis că vor să testeze serviciul de call center și că nu vor s-o facă oricum, ci cu bloggeri. Își propuseseră ca serviciul Suport Clienți Non Stop să reprezinte nu doar un număr de telefon la care să poată apela clienții Flanco timp de 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, ci și unul care să le fie util, reducând cât de mult pot timpul de așteptare până la momentul preluării apelului de către un operator.

Ei și-au propus ca timpul de așteptare să fie de maxim 40 de secunde. Adică dacă ai vreo întrebare despre vreun produs sau serviciu Flanco și vrei o lămurire telefonică, să nu stai foarte mult timp până când îți este preluat apelul. Teoretic totul mergea bine, dar practic nu aveau de unde ști dacă lucrurile sunt chiar așa, motiv pentru care am început o campanie pe Blogal Initiative (o platformă dezvoltată de Kooperativa 2.0 prin intermediul căreia desfășurăm campanii de tip concurs pentru bloggeri). Campania îi provoca pe bloggerii înscriși în platformă să testeze serviciul #SuportCliențiNonStop de la Flanco și să se filmeze în timp ce fac acest lucru, ca să vedem cât timp trece din momentul apelării până în momentul în care îi preia un operator. Ca o paranteză, în jurul Blogal Initiative s-a strâns una dintre cele mai frumoase comunități de bloggeri din România. Oameni energici, creativi, care răspund întotdeauna pozitiv provocărilor pe care le găsim împreună cu clienții.

Revenind, au fost 103 bloggeri care au apelat serviciul de call center Flanco (disponibil la numerele 037.447.71.00 și 021.203.81.70), iar rezultatele sunt grozave: 85% dintre ei au fost preluați de un operator în mai puțin de 40 de secunde, 70% dintre ei au așteptat mai puțin de 30 de secunde pentru a le fi preluat apelul, iar la polul opus au fost doar trei bloggeri care au așteptat mai mult de 2 minute și doar unul singur peste 3 minute. Făcând o medie, timpul de așteptare la serviciul de call center Flanco a ieșit de 41 de secunde, cu o secundă mai mult decât și-au propus. Totuși, comparativ cu alte servicii de call center, 41 de secunde e grozav.

Dacă vrei să vezi articolele bloggerilor și studiul de caz rezultat în urma campaniei, le găsești aici.

Lasă un comentariu

N-a fost lăsat niciun comentariu la acest articol.
Fii tu cel care începe discuția!