Când îţi dai seama că ai probleme serioase la nivel de comunicare?

Dacă organizezi un eveniment pe care doreşti să-l promovezi şi online, în momentul în care contactezi blogurile şi site-urile care crezi tu că ar fi dispuse să te promoveze, invitaţia nu trebuie să arate aşa:

Bună ziua,

Organizăm evenimentul „[insert name here]” şi considerăm că blogul dumneavoastră ar fi unul potrivit pentru promovarea acestuia. Ne-am bucura dacă le-aţi putea spune cititorilor dumneavoastră despre evenimentul nostru.

Mai multe detalii despre eveniment pe site-ul nostru sau direct de la noi, prin datele de contact.

Mulţumesc!

Da, ai probleme serioase la nivel de comunicare dacă tu crezi că eu am să intru pe site-ul tău sau am să te sun ca să fac rost de informaţii despre eveniment. Nu cred că înţelegem prea bine cine are nevoie de cine în toată ecuaţia asta. Eu conţinut pe blog am şi fără evenimentul tău, iar tu cu promovarea nu ştiu cum stai, dar dacă toată lumea a primit mail-ul în forma în care l-am primit şi eu, pot să pariez că n-o să audă nimeni de eveniment în online.

Treaba asta e ca momentele alea în care îţi scrii pe pagina despre mine că „puteţi afla mai multe lucruri despre mine citindu-mi articolele”. N-o să stea nimeni să-ţi citească articolele ca să vadă cine eşti, trust me.

Lasă un comentariu

2 comentarii