Cât de lung e bine să fie conţinutul pe care-l publici pe net [infografic]

Am primit în seara asta un newsletter de la sumall. Nu mai ţin minte cum de m-am abonat la ei, dar newsletterele lor nu-s deranjante (că-s foarte rare), de-aia nu m-am dezabonat încă. Azi m-a atras faptul că au scris în mail că „The Internet is a Zoo”. Curios, am dat click să văd despre ce-i vorba şi-am găsit un infografic foarte fain care spune cam cât de lung trebuie să fie conţinutul pe care-l publici pe net, în funcţie de platforma pe care scrii. M-am gândit să-l dau mai departe. :D

TheinternetIsAZoo-e1413838839489

Lasă un comentariu

3 comentarii

  • Damian Irimescu 22 Oct 2014, ora 20:52

    Interesant, poate am să mă abonez și eu la ei. Cât despre cuvintele dintr-un articol, consider că e cam adevărată statistica. Am observat recent, testând pe blog anumite chestii.

    Uitându-mă peste Analytics am observat că articolele care au avut peste 1 000 de cuvinte au avut un bounce rate mai mic și o implicare a cititorilor mai mare prin comentarii.

    • Cristian Florea 22 Oct 2014, ora 23:26

      Mersi de completare! Eu n-am stat niciodată să studiez astea, dar e bine de ştiut. :D