Câte trebuie să ştie un advertiser despre un blogger înainte să-i facă o ofertă?

Mi se pare foarte important ca o agenţie sau un advertiser să studieze bine un blogger înainte să lucreze cu el. Asta le arată profesionalismul, adică faptul că ei ştiu cu cine intră în horă înainte să înceapă jocul propriu-zis.

Totuşi, se întâmplă în unele cazuri să nu fie chiar aşa, adică omul care se ocupă de promovarea unui eveniment sau a unui website să te contacteze şi să-ţi pună întrebări pe care eu le consider penibile, gen: Ce Page Rank are blogul tău?, sau Câţi followeri ai pe Twitter?. Adică lucruri publice, pe care le-ar putea observa oricine în mai puţin de 5 minute de research.

Oamenii ăia, e clar, nu-şi merită postul, dar când vine vorba de persoane care fac research serios înainte să-ţi pună ţie întrebări, sau să-ţi facă o propunere, unde credeţi că ar trebui să se oprească research-ul lor?

Altfel spus, ce informaţii pot fi aflate despre blogul vostru şi activitatea voastră online, astfel încât atunci când vine cineva şi vă întreabă de ele să vă daţi seama că nici nu ştie cu cine discută?

    1. Omega Peter vineri, 12 octombrie 2012, 14:52
      • Cristian Florea vineri, 12 octombrie 2012, 15:30
        • Pato Basil duminică, 14 octombrie 2012, 22:48
        • Cristian Florea duminică, 14 octombrie 2012, 23:39
    2. colormyth duminică, 18 noiembrie 2012, 19:08

    Adaugă un comentariu