Ce faci dacă nu-ţi ajunge o comandă de pe dx.com

dealextremePrin februarie scriam că am descoperit dx.com, un site care-ţi trimite de prin China gadgeturi la preţuri super bune fără să plăteşti transportul. De atunci, am mai făcut două comenzi la ei. Una a ajuns şi totul a fost ok, iar a doua s-a lăsat aşteptată.

Ce-am făcut

Primul pas a fost să verific la poştă dacă nu cumva a venit coletul, dar au uitat ei să-mi trimită înştiinţarea. Nu venise. Apoi am intrat pe site-ul lor şi am căutat un loc în care să le pot sesiza problema.

Am ajuns pe această pagină, le-am trimis un ticket de suport, apoi am aşteptat. A doua zi am primit un răspuns în care mi s-au cerut scuze şi am fost rugat să mai aştept două săptămâni, că mai întârzie produsele pe drum din diverse motive.

Le-am spus că nu mă grăbesc aşa tare şi că nu mă deranjează să aştept. După două săptămâni, le-am spus că au trecut cele 14 zile şi încă n-am primit nimic. Atunci m-au rugat să mai aşept 7 zile, că or să ia legătura cu cei din China şi îi roagă să urmărească pachetul.

Deja trecuseră 7 săptămâni de când am comandat produsele şi n-aveam chef să mai aştept 7 zile. Le-am zis că nu mai pot să mai aştept, pentru că a trecut deja prea mult timp şi m-am săturat de atâtea discuţii pentru nişte produse de 9$. În două zile am mai schimbat câteva mailuri cu ei, în care m-au rugat să confirm adresa la care trebuia să primesc produsele şi să le mai spun o dată că am fost la poştă şi-am întrebat de pachetul meu, iar ei nu ştiau despre ce-i vorba.

După ce le-am confirmat toate lucrurile de mai sus, mi-au zis iar că-şi cer scuze pentru cele întâmplate şi că îmi pot restitui banii (în contul dx.com, nu pe card) sau îmi pot trimite aceleaşi produse din nou. Am ales să-mi restituie banii, că produsele respective le-am cumpărat din ţară până una-alta.

Concluzia: Oamenii ştiu să se ocupe de clienţi şi, cu riscul de a ieşi în pierdere (puteam să fiu un mincinos şi să spun că n-au ajuns produsele deşi ele au venit, dar n-am vrut să le ridic), preferă să se termine lucrurile cu bine.

    1. Ciprian Pardău luni, 22 iulie 2013, 18:28
      • Cristian Florea marți, 23 iulie 2013, 11:09
    2. Sorin joi, 25 iulie 2013, 16:20
    3. Sorin duminică, 25 august 2013, 22:01
    4. catalin joi, 17 octombrie 2013, 0:44
      • Cristian Florea joi, 17 octombrie 2013, 12:53
    5. Ion vineri, 18 octombrie 2013, 19:16
      • Cristian Florea sâmbătă, 19 octombrie 2013, 10:36
    6. catalin marți, 12 noiembrie 2013, 22:43
      • Cristian Florea miercuri, 13 noiembrie 2013, 8:59
    7. Monica joi, 13 februarie 2014, 1:00
      • Cristian Florea joi, 13 februarie 2014, 9:01
    8. daniel vineri, 28 februarie 2014, 23:29

    Adaugă un comentariu