Ce iese când nişte oameni de comunicare vor să facă un bine

Zilele trecute am primit un mail de la Luminiţa în care-mi spune că vrea să pună la cale o acţiune umanitară pentru Complexul Social „Floare Roșie” din Bucureşti. Nu are nicio asociaţie în spate şi nici vreo companie care să-şi fi dorit din proprie iniţiativă să pornească un astfel de proiect, ci pur şi simplu a strâns alături de ea o mână de bloggeri şi jurnalişti online, şi-au activat toţi contactele pe care le aveau şi au reuşit să pună la cale un program care să-i facă pe bătrânii din Complexul „Floare Roşie” să mai uite de greutăţile bătrâneţii.

Au reuşit să găsească susţinerea unui bucătar care să le gătească, aduc şi o echipă de teatru de improvizaţie, un violonist şi, mai mult, i-au atras şi pe cei de la Lidl drept sponsori ai acţiunii.

Luminiţa şi echipa vor să meargă pe 30 noiembrie la Complexul „Floare Roşie” şi vor să le facă bătrânilor o zi mai bună. Totuşi, ar mai fi nevoie de nişte bani. Fiind un cămin de bătrâni de stat, subvenţiile sunt aşa cum sunt, iar cheltuielile de-acolo nu reuşesc întotdeauna să se încadreze în buget, aşa că există un cont în care se pot face donaţii şi care sperăm să ajungă la cât mai multă lume. Îl găseşti în poza de mai jos.

banner campanie general

Îmi plac şi-i apreciez tare mult pe oamenii care nu numai că deţin nişte contacte importante, dar le şi folosesc din când în când pentru a ajuta. Dar de apreciat sunt şi cei care răspund iniţiativelor de acest gen şi se implică fără să ceară nimic în schimb. Hai să dăm şi noi o mână de ajutor, oricât de mică ar fi ea.

Lasă un comentariu

N-a fost lăsat niciun comentariu la acest articol.
Fii tu cel care începe discuția!