Ce s-ar fi întâmplat dacă existenţa focului ar fi fost supusă la dezbatere

Când am spus că pot scrie cel puţin zece articole despre #bizsmscamp n-am glumit. :)) Mi-am salvat tot felul de informaţii şi link-uri de-acolo şi pe măsură ce le găsesc, le public aici.

Azi mi-am amintit de clipul de mai jos. Ni l-a arătat Liviu David, Creative Director la Next Advertising, în încercarea de a ne spune că atunci când ai o idee creativă, nu contează ce spun focus-grupurile, pentru că ele de cele mai multe ori greşesc.

Pentru cei care nu lucrează în domeniu, cred că e important de menţionat ce e un focus-grup. Pe scurt, dacă vrei să îţi dai seama cum ar prinde pe piaţă o idee sau un produs, inviţi 8 – 10 oameni din diverse domenii şi faci un mic research în care le pui tot felul de întrebări ca să vezi ce percepţie au ei despre idee sau produs înainte să le arăţi publicului larg. O explicaţie pe lung găseşti aici.

Revenind, clipul e cam aşa.

Nu-i exclus să-l fi văzut, că e destul de vechi, dar concluzia lui atinge exact punctul pe care a vrut Liviu să-l transmită: că dacă avem întotdeauna încredere în focus-grupuri sunt mari şanse să nu mai facem nimic. :D

Partenerii acestei ediţii de Social Media Snow Camp sunt: Telekom, UniCredit Tiriac Bank, Samsung, Renault, Shoppy, Coca-Cola, Staropramen, Samburesti, Himalaya, TNT, Calif, Heidi şi Air-France KLM.

Lasă un comentariu

N-a fost lăsat niciun comentariu la acest articol.
Fii tu cel care începe discuția!