Ce site-uri se caută

De câteva zile tot cercetez chestia asta.

Mă folosesc atât de informaţiile furnizate de către directorul meu web cât şi de alte informaţii găsite în multe alte surse.

Dacă până acum românul căuta să găsească idei cât mai orinigale (ţin să precizez că fac o clasificare doar pentru site-urile în limba română), de la o vreme parcă doar firmele îşi fac loc în director sau doar site-uri cu un subiect destul de comun şi devenit deja banal.

Dacă până acum mă minunam când vedeam ce idei pot avea unii oameni şi chiar îmi petreceam câteva minute bune pe fiecare dintre ele, acum observ că numărul magazinelor online creşte, hotelurile, firmele şi alte insituţii private încep să-şi facă simţită prezenţa pe web, iar site-urile gen statusuri, download muzică sau avatare parcă nu se mai opresc din apariţie.

Deşi credeam că datorită faptului că blogurile apar ca ciupercile după ploaie directorul meu va fi plin de ele, n-a fost chiar aşa … spre surprinderea mea, de aproape o lună de zile parcă accept numai magazine online, site-uri ale unor cabinete stomatologice sau mai ştiu eu de care, site-uri de promovare web şi SEO, forumuri generaliste (adică despre „de toate”), site-uri generaliste (adică portale), şi alte site-uri deja de prost gust.

Încep să cred că multă lume a uitat cât de benefică poate fi înscrierea unui site intr-un director web sau, din comoditate preferă să nu mai practice acest lucru.

Probabil pentru unii, un schimb de link-uri şi o serie de comentarii pe alte bloguri este promovarea absolută la care se poate ajunge. Schimb de RSS-uri, bannere sau reclame plătite, adwords sau paid reviews, toate fac parte din această promovare proastă şi uneori nefolositoare, aflată într-o continuă creştere.

Voi cum vă promovaţi websiteurile şi cum credeţi că a evoluat web-ul în ultimii ani?

    1. Sixx miercuri, 28 ianuarie 2009, 10:18
    2. Grim_Cris miercuri, 28 ianuarie 2009, 11:38
    3. Olaru George miercuri, 28 ianuarie 2009, 12:33

    Adaugă un comentariu