Ce uităm când intrăm pe Facebook

Uităm, în primul rând, cum să fim oameni. Şi uităm că suntem printre oameni acolo.

– Ai văzut link-ul pe care l-am pus azi pe Facebook?
– Da, dar n-am dat click.
– De ce?
– Că mi-a fost atât de lene să dau click pe el, cum ţi-a fost ţie să-i pui şi o descriere.

Nu ştiu câţi dintre voi privesc aşa lucrurile, dar eu nu dau niciodată click pe link-urile care nu au şi o descriere înainte. Dacă ţie ţi-e lene să scrii o propoziţie în care să-mi spui de ce ar merita să-mi pierd timpul pe link-ul ăla, mie de ce nu mi-ar fi lene să intru? Într-adevăr, poate am foarte multe informaţii folositoare de pierdut aşa, dar îmi asum asta.

La fel se întâmplă şi când văd link-uri cu: „Am scris un articol nou. Click aici ca să-l vezi!”. Nu, eu nu dau click pentru că ai scris tu un articol nou, eu dau click dacă am ce vedea în spatele link-ului respectiv. Mai câştigat ai ieşi dacă mi-ai spune câteva cuvinte despre articolul tău nou.

Haideţi să nu-i mai tratăm pe prietenii de pe Facebook de parcă ar fi obligaţi să reacţioneze la ce publicăm noi. Haideţi să le dăm motive să reacţioneze. Înainte să publici ceva, întreabă-te dacă ţie ţi-ar plăcea să vezi lucrul ăla în News Feed-ul tău şi apoi apasă butonul „Post”.

facebook

Lasă un comentariu

5 comentarii