Comuna Ghioroc își înștiințează pe Facebook locuitorii despre investițiile făcute la ei în sat

În timp ce avem branduri care încă își comunică printr-un cont de persoană ofertele (primesc aproape zilnic cereri de prietenie de la spălătorii auto sau saloane de înfrumusețare), o comună din județul Arad cu doar 3.790 de locuitori a ales să comunice pe Facebook lucruri referitoare la investițiile făcute în satele din comună sau să publice diverse anunțuri de interes pentru săteni.

De Facebook-ul lor se ocupă de cele mai multe ori chiar primarul comunei, Popi Morodan Corneliu, care spune într-un interviu că:

Am constatat că cetăţenii nu ştiau activităţile derulate de administratia publica locală; totodată pe contul meu personal de Facebook au început să vină propuneri, idei despre ce trebuie să facem în comună, unele din aceste idei fiind deja puse în practică, dar, neştiute de către cetăţeni. Din discuţiile cu mai mulţi tineri am decis să fac un cont al primăriei prin care să diseminăm informaţii către cetăţeni.

Și așa a apărut pagina de Facebook Primăria Ghioroc, care poate fi dat oricând ca exemplu de bună practică în Social Media. Și poate de la cei mici învață și orașele mai mari cum se face comunicare eficientă pe rețelele sociale.

primaria ghioroc

Lasă un comentariu

3 comentarii

  • Alex Manoiu 10 Dec 2015, ora 10:27

    Nu cred ca e buna practica doar in Social Media. Exemplul acesta este doar in exemplu in care o primarie stie sa ajungă in casa oamenilor cu propunerile si cred ca este si un exemplu buna de transparență.

    • Cristian Florea 14 Dec 2015, ora 08:57

      Da, da, bine spus. Mulțumesc!

  • Eugen 11 Dec 2015, ora 16:19

    Tot respectul! As vrea sa traiesc si eu printre astfel de oameni cu initiativa si intreprinzatori!