Cum ar fi să poţi face o campanie publicitară pentru Bergenbier sau Federaţia Română de Fotbal?

Acum două zile am fost invitat la liceul în care am învăţat ca să vorbesc cu câţiva elevi de clasa XII-a. Am discutat, din umila mea experienţă, despre studenţie şi blogging. Le-am zis că, din punctul meu de vedere, majoritatea facultăţilor de la noi nu oferă prea multe perspective, aşa că diferenţa o fac studenţii care reuşesc să aibă un CV cât mai stufos cu alte activităţi în care s-au implicat. Nu le-am zis să se facă bloggeri, că nu era contextul potrivit, dar le-am recomandat să încerce să se înscrie în asociaţii de studenţi sau să facă voluntariat.

Zilele astea am aflat de un eveniment care se potriveşte la fix cu discuţia avută luni. Se numeşte CompetiţIAA şi e în felul următor: se iau studenţi pasionaţi de comunicare şi li se dă provocarea de a-şi face o agenţie (imaginară, bineînţeles) cu care să meargă şi să pitch-uiască nişte companii (care de data asta nu mai sunt imaginare). Iar companiile sunt EY Romania, Kubis, Bergenbier şi Federația Română de Fotbal.

Reprezentanţi companiilor analizează munca depusă de studenţi, iar la sfârşit fiecare acordă câte-un premiu de 500 de euro celor mai bune pitch-uri.

E o ocazie bună de a simţi pe pielea ta cum funcţionează o agenţie şi cum se desfăşoară un pitch. Altfel spus, fie că iei premiul sau nu, sigur ai o mulţime de lucruri de învăţat din experienţa asta. Detalii despre înscriere găseşti aici.

afiscompetitiaa

Lasă un comentariu

N-a fost lăsat niciun comentariu la acest articol.
Fii tu cel care începe discuția!