Cum arată un afiş gândit bine

De fiecare dată când ies din casă de unul singur, obişnuiesc să fiu atent la tot ce-i în jurul meu, începând cu clădirile şi terminând cu afişele sau oamenii. În primul rând pentru că aşa trece timpul mai uşor şi în al doilea rând pentru că îmi place să ştiu ce se întâmplă în jurul meu.

Nu demult vă spuneam despre cât de inutile mi se par mie mesajele alea cu „Stop accidentelor, viaţa are prioritate!” şi dădeam şi o soluţie pentru asta.

Astăzi, ieşind de la metrou, mi-au rămas ochii pe un afiş făcut exact în stilul la care mă gândeam eu când am scris articolul respectiv. Din punctul meu de vedere, o reclamă bună foloseşte cuvinte care să te pună pe gânduri. Aşa s-a întâmplat şi cu afişul pe care l-am văzut eu la metrou.

cea mai buna reclama

Mi s-a făcut pielea de găină când am citit acel „Doar ucide”, deşi n-am auzit de nicio persoană cunoscută care să fi murit de Hepatita C, adică n-aveam, practic, nicio legătură cu boala asta.

Am rămas blocat când am văzut mesajul, tocmai pentru că au fost folosite cuvintele care trebuie. Tu ce părere ai despre afişul de mai sus?

P.S.: Scuze că de 8 martie în timp ce toată lumea scrie articole pline de emoţie despre mame şi femei eu scriu despre Hepatita C.

    1. Madalin Blidaru vineri, 8 martie 2013, 11:40
      • Cristian Florea vineri, 8 martie 2013, 11:49
    2. Dragos Mocanu vineri, 8 martie 2013, 13:23
      • Cristian Florea vineri, 8 martie 2013, 14:21
    3. Luciana Corlan vineri, 8 martie 2013, 14:50
      • Cristian Florea sâmbătă, 9 martie 2013, 13:47
    4. Anda sâmbătă, 9 martie 2013, 11:50
      • Cristian Florea sâmbătă, 9 martie 2013, 13:48

    Adaugă un comentariu