Cum arată un afiş gândit bine

De fiecare dată când ies din casă de unul singur, obişnuiesc să fiu atent la tot ce-i în jurul meu, începând cu clădirile şi terminând cu afişele sau oamenii. În primul rând pentru că aşa trece timpul mai uşor şi în al doilea rând pentru că îmi place să ştiu ce se întâmplă în jurul meu.

Nu demult vă spuneam despre cât de inutile mi se par mie mesajele alea cu „Stop accidentelor, viaţa are prioritate!” şi dădeam şi o soluţie pentru asta.

Astăzi, ieşind de la metrou, mi-au rămas ochii pe un afiş făcut exact în stilul la care mă gândeam eu când am scris articolul respectiv. Din punctul meu de vedere, o reclamă bună foloseşte cuvinte care să te pună pe gânduri. Aşa s-a întâmplat şi cu afişul pe care l-am văzut eu la metrou.

cea mai buna reclama

Mi s-a făcut pielea de găină când am citit acel „Doar ucide”, deşi n-am auzit de nicio persoană cunoscută care să fi murit de Hepatita C, adică n-aveam, practic, nicio legătură cu boala asta.

Am rămas blocat când am văzut mesajul, tocmai pentru că au fost folosite cuvintele care trebuie. Tu ce părere ai despre afişul de mai sus?

P.S.: Scuze că de 8 martie în timp ce toată lumea scrie articole pline de emoţie despre mame şi femei eu scriu despre Hepatita C.

Lasă un comentariu

8 comentarii

  • Madalin Blidaru 8 Mar 2013, ora 11:40

    Dovada ca exista si campanii bine gandite. Avem multe bine gandite, dar avem si mai multe… hmmm.

    • Cristian Florea 8 Mar 2013, ora 11:49

      Într-adevăr, puţine campanii sunt bine gândite, ba chiar foarte puţine, mai ales când vine vorba de outdoor ads.

  • Dragos Mocanu 8 Mar 2013, ora 13:23

    Mă bucur să văd că mai există campanii de MK care nu tratează publicul ca o adunatură de zombies, ci îi pune pe gânduri, vorba ta :)

    • Cristian Florea 8 Mar 2013, ora 14:21

      Sunt rare, ce-i drept, dar se pare că există. Se pare că cei care fac campanii de marketing încep uşor-uşor să înveţe câte ceva de afară.

  • Luciana Corlan 8 Mar 2013, ora 14:50

    Foarte inteligent ales si numele site-ului. Sunt deja acolo.

  • Anda 9 Mar 2013, ora 11:50

    Eu vazusem afisul acum mai bine de o luna, la Piata Unirii 1, si mi-am notat imediat mesajul intr-o notita pe mobil, parandu-mi-se GENIAL. Din pacate, la catva timp dupa, am auzit si versiunea audio la Radio Romania Actualitati si n-a avut acelasi impact. Poate daca voice-over-ul facea o pauza inainte sa spuna „Doar ucide”,ar fi avut un efect asemanator.

    • Cristian Florea 9 Mar 2013, ora 13:48

      N-am ascultat varianta audio, dar am s-o caut pe net. Mersi că mi-ai zis de ea!