Cum au râs băieţii de la GoDaddy de mine

godaddyAstăzi, nu ştiu dacă aţi observat, blogul s-a încărcat puţin mai greu. Vina este a site-ului de citate care a avut o creştere subită de trafic şi, pentru că majoritatea vizitatorilor sunt de prin Statele Unite, sau alte ţări vorbitoare de orice altă limbă în afară de română, hostul meu a atins un CPU Limit (adică am consumat mai multe resurse decât îmi permitea procesorul).

Era normal, mă aşteptam la asta din ziua în care mi-am pus site-ul în engleză pe hostingul cu servere în România, dar am crezut că nu va fi chiar aşa rău. Nu, chiar nu este aşa rău, pentru că băieţii de la hosty.ro (apropo, sunt extraordinari când vine vorba de suport) mi-au resetat valorile imediat, ca să nu stea site-urile căzute mult timp şi mi-au propus, dacă vreau, să îmi facă un cont separat pe care să pun doar site-ul în engleză („Testele nu costă”, aşa mi-au zis), ca să văd câte resurse consumă, apoi să putem face un alt plan de hosting care să se potrivească cu ambele site-uri şi să nu mai păţesc ce-am păţit azi.

Am refuzat politicos, pentru că aveam deja în plan să-mi mut site-ul la hostgator, având în vedere că un site în limba engleză ar trebui să stea pe servere din SUA ca să-i fie bine.

Ca să pot muta site-ul, a trebuit să schimb nameserverele, lucru care se făcea la GoDaddy.com. Am intrat şi am încercat să mă loghez. Parola era greşită. Am repetat procesul de câteva ori, iar când (în sfârşit) am nimerit parola (zic eu), mi-au zis că your account has been blocked.

Ce să fac acu’? Primesc un mail: „Contul tău fu blocat, iar ca să-l deblochezi, tre’ să suni la 898989”. Dau să sun, nu merge. Am pus prefix, tot, dar nu merge.

M-am gândit să trimit un support ticket. Poate răspund băieţii la mail, dacă la telefon se auzea un ţiuit ciudat. Trimit şi mă rog să răspundă repede. Suportul prin mail e ok, recunosc, în 30 de minute mi-au răspuns.

Ghiciţi ce mi-au spus? Că mi-a fost blocat contul din cauza multitudinii de încercări de loghin, lucru pe care-l ştiam deja, şi că tot ce trebuie să fac e să intru acolo pe site-ul lor şi să dau resetare parolă. Am dat, a mers, iar acum îmi pot accesa contul.

Acum mă întreb de ce m-au pus ei să-i sun, când informaţia asta nu era una atât de preţioasă. De ce nu mi-au zis: „Flăcău, ţi-a fost blocat contul. Dă-i resetare parolă şi gata” în loc să-mi spună că până nu sun nu se poate face nimic?

Articolul nu-i făcut ca să mă plâng, ci ca să ştiţi şi voi ce-aveţi de făcut în caz că nu nimeriţi parola la GoDaddy. Mi se pare aiurea sistemul lor de a te ajuta să-ţi recuperezi contul, dar n-avem cum să obiectăm, ne supunem.

Lasă un comentariu

27 comentarii

  • somnulescu 23 Iun 2011, ora 13:07

    Asa e customer support in SUA. Crede-ma ca stiu, lucrez la cateva siteuri straine si in fiecare mail in care am de-a face (Aproape in fiecare) este preferat numarul de telefon decat mail-ul.

    Pana la urma, bine ca s-a rezolvat problema :)

    • Florea Cristian 24 Iun 2011, ora 14:23

      Da, s-a rezolvat repede. Ce ma intriga pe mine este faptul ca m-au pus sa-i sun, cand puteau frumos sa-mi spuna din mail sa resetez parola. Nu e greu sa-ti dai seama de unde o resetezi, doar ca eu nu m-am gandit de la inceput ca asta m-ar putea ajuta

      • Pato Basil 27 Iun 2011, ora 15:26

        sa inteleg ca site-ul ala e pentru facut bani:D? De acolo tragi tu cascavalul?

      • Florea Cristian 27 Iun 2011, ora 16:22

        nu, de acolo am cumparat eu toate domeniile care nu erau .ro

      • Pato Basil 27 Iun 2011, ora 16:28

        ma refeream la site-ul de citate in engleza

  • Mama 23 Iun 2011, ora 16:30

    De obicei dupa x incercari se blocheaza si iti da drumul din nou dupa 30 minute sau mai mult sa mai incerci din no sau sa dai recuperare de parola

    • Florea Cristian 24 Iun 2011, ora 14:28

      nu, nu cred ca imi dadea drumu. daca era asa, cred ca ma anuntau ca pot sa ma loghez normal dupa 30 de minute

  • Marius 23 Iun 2011, ora 21:46

    :)) ala care ti-a zis ca testele nu costa sunt eu:)) te si citesc:)
    Mersi de aprecieri!

  • rivi 24 Iun 2011, ora 19:25

    s-a rezolvat repede, eu zic ca e super ok prin orice metoda. numarul era de USA?

    • Florea Cristian 24 Iun 2011, ora 23:09

      da, de USA, iar baietii mi-l furnizasera cu tot cu prefix, deci nu vad de ce n-ar fi mers. Oricum, bine ca s-a rezolvat imediat

  • dojo 26 Iun 2011, ora 03:23

    Oh, Godaddy, ce amintiri frumoase …

    Clientul meu „forte” are vreo 200 de domenii luate la gunoaiele astea. Si tinea acolo vreo 10 situri (restul de domenii nu is dezvoltate). Hai sa spunem ca 2 situri is principale si fac bani gramada. De acolo vine si „salariul” meu pana la urma. Am reusit sa-l conving sa mute pas cu pas siturile pe un dedicat, acum ma chinui sa-i mut totul la Namecheap sa scapam de tot si de partea de registrar. Servicii mai tampite decat la ei nu cred ca am gasit inca.

    • Florea Cristian 26 Iun 2011, ora 09:42

      Trebuie platita vreo taxa in momentul in care muti domeniile la namecheap? Nu de alta, dar ma bate un gand :-?

  • Pato Basil 27 Iun 2011, ora 15:25

    uite cum invatam lucruri noi:)

    • Florea Cristian 27 Iun 2011, ora 16:21

      da, pai mai mult de-aia am scris articolul, nu ca sa radeti de mine :))

      • Pato Basil 27 Iun 2011, ora 16:27

        cine rade? oricum eu am de la rotld daca ai informatii despre ei:D as fi curios sa le aflu, nici eu nu cred ca mai stiu ce aveam la cont:( inainte!

      • Florea Cristian 27 Iun 2011, ora 16:51

        rotld sunt singurii furnizori de domenii.ro, alta alegere nu prea ai daca vrei sa-ti iei .ro :D sunt ok baietii, nimic de obiectat (doar ca ar fi bine sa aiba program si in weekend)

    • Pato Basil 27 Iun 2011, ora 16:52

      ei lucreaza la stat cum ar veni:D iar bugetarii au weekend liber oricat ar plange ei!

  • Doru 19 Feb 2012, ora 14:04

    Nu stiu cita experienta ai , dar poate ma ajuti.Am cumparat de la Goddady , domeniu si hosting , sa pot lansa un produs, Am dus de pe calculatorul meu , toate fisierele necesare sa fie online.Nu este , am dat mail la support de 5 ori si nu au reusit sa ma faca sa inteleg unde ar fii problema.Ar exista setari care trebuie facute manual de mine ca sa fie site-ul online.unde? te-ai lovit de problema asta?

    • Florea Cristian 19 Feb 2012, ora 15:07

      Trebuie sa te asiguri ca in Control Panelul domeniului ai setate Name Serverele in asa fel incat sa se lege de hostingul tau. Name Serverele sigur le-ai primit pe mail.

      Apoi trebuie sa fii sigur ca fisierele, pe hosting, sunt in folderul care trebuie. De obicei se numeste public_html.

      Trebuie sa te asiguri si ca in fisierele puse de tine, exista un index.html, sau index.php.

      Altceva nu mai trebuie facut.

  • Doru 22 Feb 2012, ora 15:26

    Salut Cristian

    Te deranjez cu o intrebare.Stii cumva ce setari trebuie sa fac sa pot primi mesaje in e-mail pe site-ul meu?Pot da mesaje,dar nu pot primi, la godaddy.e site-ul.Am facut tot felul de setari pe acolo,dar degeaba.Multumesc

    • Florea Cristian 22 Feb 2012, ora 16:59

      Nu ştiu exact care ar putea fi problema. Cred că tot la suport se rezolvă.

  • Doru 3 Apr 2012, ora 23:23

    Salut Cristian
    Iar te deranjez in legatura cu godaddy.Am instalat wordpress,dar nu se vede nimic,
    imi ,da eroare pe adresa blogului.Vad tot ce-am scris daca pun /wordpress la sfarsitul adresei.www.remediesnaturist.com/wordpress
    Cum fac conexiunea intre articolele din wp si hosting?

    • Florea Cristian 4 Apr 2012, ora 10:52

      Salut!

      Ai instalat WordPress-ul pe public_html/wordpress, nu in public_html si-atat. Ar fi mai bine sa gasesti pe cineva care sa te ajute, ca e destul de greu de explicat asa.

      • Doru 5 Apr 2012, ora 15:23

        Salut Cristian

        Iti dau numarul meu de telefon,imi dai un bip si te sun eu,Cand ai timp.Te rog din suflet.Asta e cel mai prost serviciu de hosting. 0737258861

      • Florea Cristian 6 Apr 2012, ora 10:43

        Nu am avut niciodată hosting de la GoDaddy. Nu ştiu ce am putea vorbi la telefon. Mai bine îmi trimiţi un mail dacă vrei să-mi spui ceva.