Cum motivezi o blogosferă locală

O bagi în seamă. Îi araţi că face bine ceea ce face şi că se poate şi mai bine cu puţin efort. O inviţi la astfel de isprăvi, arătându-i că eşti conştient de faptul că o firmă are nevoie de promovare online şi că poate să-ţi ofere ceva în schimb.

Îi şopteşti blogosferei că ai nevoie de ea şi că dacă n-ar fi existat, promovarea online a firmei ar fi fost mult mai anevoioasă. Făcând asta, nu numai că blogosfera va pune firma respectivă la suflet, dar va fi şi mult mai motivată să scrie şi să se implice mai des.

Cine face primul pas contează, că apoi sigur vor mai apărea şi alţii cu astfel de idei. Sunt sigur că Test Drive-ul de la Auto Aiss a motivat mulţi bloggeri vrânceni să fie mai activi şi le-a arătat că munca de blogger este şi răsplătită din când în când.

Îi mulţumim lui Dan pentru că ajută enorm la motivarea şi promovarea blogosferei vrâncene.

Lasă un comentariu

5 comentarii

  • mariusrusu 8 Mai 2012, ora 10:17

    Se întâmplă lucruri faine acolo la voi. Felicitări!

    • Florea Cristian 8 Mai 2012, ora 10:19

      Nici voi n-o duceţi rău. Nu cred că există om în online-ul ăsta care să nu fi auzit de Cetatea de la Alba Iulia. Felicitări şi vouă!

      • mariusrusu 8 Mai 2012, ora 10:47

        Te aşteptăm la Alba Iulia.

  • Sergiu Nicola 8 Mai 2012, ora 23:40

    Din păcate la noi nu a ajuns acest fenomen numit „blogosfera locală”.

    • Florea Cristian 9 Mai 2012, ora 07:21

      Încearcă să tragi tu de ei. Caută bloggerii din aceeaşi zonă, organizează tu întâlniri, iar uşor-uşor fenomenul va prinde contur. Nouă ne-au trebuit vreo doi ani.