Cum promovezi un festival de film mut pe Instagram

Azi am citit „10 Creative or Weird Uses of Instagram” şi mi-a plăcut tare mult ideea organizatorilor unui festival de film mut, care au introdus conţinutul video pe Instagram înainte să facă Instagram acest lucru. :))

Mi-a mai plăcut şi ideea celor de la TSA (Transportation Security Administration) din SUA, care pun pe Instagram poze cu obiecte interzise cu care oamenii încearcă să treacă prin aeroport. Avem cuţite, grenade, pistoale, droguri etc. Toate sunt aici.

Foarte faină şi ideea de a vinde oi pe Instagram. :))

Lasă un comentariu

2 comentarii

  • Intuneric 31 Iul 2014, ora 13:25

    De departe, cea mai inspirata initiativa e a celor de la TSA. O poza valoreaza cat o mie de cuvinte, iar daca mai vine si pe o platforma online, mai mult ca o curiozitate, sigur va constitui un mesaj mai percutant decat oricare alte instructaje.

    • Cristian Florea 31 Iul 2014, ora 15:20

      Da, da, ideea lor e excelentă! Mă mir că nu s-au gândit mai mulţi la asta, că doar peste tot se opresc diverse lucruri la aeroport.