Cum am renunţat la serviciile celor de la RCS & RDS înainte să apuc să le folosesc

Pe la mijlocul anului trecut am hotărât să-mi depun actele pentru a-mi face firmă, iar prin noiembrie m-am gândit că ar fi o idee bună să montez şi internet la sediu, chiar dacă nu stau foarte mult timp pe-aici.

Am fost şi-am vorbit la RCS & RDS, pentru că aveam deja contract cu ei pe persoană fizică, iar tot ce trebuia să fac era să modific titularul contractului. Am făcut asta foarte rapid şi uşor şi am apreciat că n-a trebuit să fiu în oraş ca să putem face modificările. Am discutat doar pe mail şi la telefon, iar oamenii chiar m-au aşteptat să ajung în Focşani ca să semnez.

Când am ajuns, pe la sfârşitul lui noiembrie, am observat că internetul nu funcţionează. Am sunat la departamentul business de relaţii cu clienţii (care nu e împărţit pe judeţe, ca în cazul departamentului pentru persoane fizice, ci e un singur call-center la Bucureşti) şi le-am zis că undeva e o problemă, că mie nu-mi merge netul. Mi-au zis cei de-acolo că n-au venit colegii să instaleze internetul şi că de-aia nu merge.

– O să notăm aici o sesizare şi în cel mai scurt timp o să vă contacteze un coleg din Focşani ca să remedieze problema.
– Perfect, mulţumesc!

Am plecat din Focşani în aceeaşi zi şi am uitat că trebuia să mă sune cineva de la RDS, până de Sărbători, când am ajuns din nou în oraş şi-am observat că internetul încă nu funcţiona.

Pe 23 decembrie, dimineaţa, am sunat iar la departamentul de relaţii cu clienţii (tot ăla de la Bucureşti, că fiind client business, la cele locale nu mă lasă să zic nimic fără să mă redirecţioneze la Bucureşti).

– Cum? Nu s-a rezolvat încă sesizarea? O urgentăm, domnule Florea. Nu se poate aşa ceva! O să vă sune cât de repede un coleg.
– Perfect, mulţumesc!

Se face ora 14:00 şi văd că nu mă sună nimeni, aşa că mai sun eu o dată, la acelaşi departament.

– A, deci încă nu v-a contactat nimeni, nu?
– Nu.
– Urgentăm şi ne cerem scuze.

Se face ora 18:00 şi nu mă sună nimeni.

– Nu aţi fost contactat, nu?
– Nu.
– Urgentăm şi ne cerem scuze.

Pe 24 decembrie am luat-o de dimineaţă, de la 9, dar mereu primeam acelaşi răspuns, că se urgentează şi c-o să fiu sunat. Mie nu-mi place să mă enervez şi să mă cert (ce-i drept, aveam un plan de backup, cu un stick de internet de la Vodafone şi nu simţeam prea mult lipsa internetului, de-aia), aşa că am hotărât să tratez lucrurile cu calm, sunându-i pe oamenii ăia din oră în oră şi cerându-le să mai urgenteze o dată (că şi-aşa n-aveam nimic de făcut în ziua aia). Chiar mi-a zis la un moment dat unul dintre angajaţi că notează la urgentare şi că-s tare supărat, văzând că în ultimele 4 ore am făcut 4 urgentări.

Mi se pare că-i o problemă foarte mare de comunicare la mijloc. Cum adică în 2 luni, de când am contractul, nu reuşeşti să vii să-mi instalezi internetul? Mai ales că-i vorba de un oraş micuţ, unde nu cred că ai atât de multe lucruri de rezolvat.

Azi, pe 5 ianuarie, m-am dus fain-frumos la sediul local şi le-am zis că vreau să închid contractul. Doamna de-acolo nu părea să înţeleagă cum de în două luni n-au apucat colegii să-mi instaleze internetul, iar dacă ea nu ştia, eu ce să mai zic? Am aşteptat până în ianuarie ca să-mi închid socotelile cu ei pentru că în contract scria că dacă în două luni nu-mi sunt furnizate serviciile promise, pot rezilia contractul fără să fac cerere în prealabil, dar şi pentru că nu stau prea mult la locaţie şi nu-mi trebuia atât de tare. Acum, după ce am fost la sediu, mi s-a spus că azi mă sună cineva şi vine cu o hârtie pe care s-o semnez şi să confirm că renunţ la contract. Sper să nu vină prin martie…

Articolul îl scriu ca cei care se mai lovesc de problemă să ştie că nu-s singurii care au păţit-o, iar dacă citeşte cineva de la RCS & RDS asta, poate rezolvă cumva problemele de comunicare de la departamentul business. Eu cred că am făcut tot ce-i stă în putere unui client ca să-mi rezolv problema, dar se pare că sesizarea mea nu ajungea unde trebuie sau ceva de genul.

P.S.: Iar azi am hotărât să semnez cu un distribuitor local. Abia susţin şi economia locală. :D

Lasă un comentariu

13 comentarii

  • Marius Cucu 5 Ian 2015, ora 16:21

    Poate ca in viitorul apropiat va fi si acel distribuitor cumparat de UPC sau RDS.

    • Cristian Florea 5 Ian 2015, ora 16:24

      E treaba lui daca va fi. Eu vreau sa am servicii de calitate, atat. Nu conteaza de unde vin.

  • rebreanu sebastian 6 Ian 2015, ora 23:09

    :)))) sti ce o sa se intample nu ? dupa ce o sa vina cineva cu o hartie sa o semnezi, dupa 1-2 ore o sa iti apara 10 echipe SPECIALE de instalare a internetului la usa, agitati, transpirati – Domnul Florea, am venit cat de urgent am putut !!!

    • Cristian Florea 7 Ian 2015, ora 10:49

      :)) Nu s-a întâmplat. Am scăpat.

  • Eduard 14 Ian 2015, ora 17:53

    Același lucru l-am pățit și eu. Mă gândeam că am avut eu ghinion.

    • Cristian Florea 15 Ian 2015, ora 11:40

      Se pare că nu. :D

  • daniel 11 Dec 2015, ora 20:52

    Aceiasi problema o intampinam cu internetul si la sibiu !

  • Silvia 22 Iun 2016, ora 21:02

    F des am probleme cu netul….M-am saturat să îi tot sun să rezolve ! Se tot repetă aceeași problemă ! O să reziliez contractul .

  • Silvia 22 Iun 2016, ora 21:04

    An uitat să menționez că sunt tot din Focșani .

    • Andrei 1 Aug 2016, ora 21:55

      Serviciile celor de la RDS sunt la fel: o mare lipsa de respect fata de clienti, o mare durere in c*r fata de clienti si de problemele clientilor si iti vand gogosi/minciuni cu zambetul pe buze, multe promisiuni nerespectate. Am fost amenintat ca imi taie netul pentru ca am ramas restant cu 12 bani!

      • florin 19 Aug 2016, ora 14:48

        corect!
        am facut sesizare online si dupa 3 zile am sunat sa rezolv.
        praf la servicii;ma intreb daca si la upc e la fel.

  • Mihai 9 Sep 2016, ora 10:21

    Mi-am luat fibra de la Orange …am facut contractul marti seara si miercuri l-au instalat

    De 4 zile ma cert cu rds ..ori ma trimit la plimbare prin tot orasul ori la posta pt reziliere…ok…