Cum să apară link-urile pe care le pui pe Facebook la mai multe persoane

Am citit săptămâna trecută un articol (scuze, dar nu-l mai găsesc acum) în care scria că dacă pui pe Facebook un link fără preview, acel update va fi considerat unul de tip text. Iar Facebook, aşa cum ştim cu toţii, arată update-urile text la un procent mai mare dintre prietenii tăi.

Mă gândeam de mult că s-ar putea întâmpla asta, dar nu am încercat să fac şi eu aşa până când n-am dat de o confirmare. Nu e ca şi cum aş fi căutat o confirmare, iar abia săptămâna trecută am găsit, ci pur şi simplu am aşteptat să găsesc din întâmplare o confirmare, că nu mi se părea un lucru chiar atât de important.

Şi am pus două link-uri cu preview-ul şters (articolul ăsta o să fie al 3-lea). Le-am şi trecut prin bit.ly, ca să văd cum e.

Primul a primit vreo 30 de click-uri, în condiţiile în care nu interesează pe prea multă lume care-i faza cu serialul, mai ales că le-am mai spus o dată cititorilor despre el şi mai ales că n-am făcut un cine ştie ce call to action, iar al doilea link a primit 760 de click-uri. Sunt, cumva, două extreme, dar articolul pe care-l citeşti acum e al treilea link pe care-l încerc, adică cel care-mi confirmă dacă metoda chiar funcţionează sau nu.

Oricum, cert e că lumea reacţionează mai repede la link-urile publicate aşa, fără privew. Nu pot să-mi dau seama deocamdată dacă chiar sunt văzute de mai multe persoane sau nu, dar primul like parcă vine mai rapid.

Bineînţeles, nu uita că de fiecare dată când publici un nou update, contează cât timp a trecut de când l-ai publicat pe ultimul. Eu încerc să fac în aşa fel încât să fie cel puţin o oră diferenţă între update-uri.

Tags:
    1. Simona luni, 2 decembrie 2013, 23:22
      • Cristian Florea luni, 2 decembrie 2013, 23:23
      • Catalin luni, 2 decembrie 2013, 23:25
        • Cristian Florea luni, 2 decembrie 2013, 23:50
    2. Gabriel Ursan marți, 3 decembrie 2013, 17:29
    3. dan mazilu vineri, 20 decembrie 2013, 13:43

    Adaugă un comentariu