Cum sa iti stabilesti keyword-urile

Guest Post scris de Andrei.

Cand ajungi blogger, vrei sa ai succes. In realitate, vrei sa ai succes inainte de a ajunge blogger. Ca sa ai succes trebuie totusi sa urmezi cativa pasi.

Nu vreau sa ma intind cu foarte mult SEO (Search engine optimization – Optimizarea Pentru Motoarele de Cautare), ci doar sa fac referire la un scurt capitol, insa unul esential.

Keyword-ul este acel cuvant care defineste si are o anumita greutate pentru site-ul tau. Este cuvantul care va caracteriza blogul tau si iti va aduce cei mai multi vizitatori. Cand va faceti un blog trebuie sa stabiliti foarte clar despre ce vreti sa scrieti. E deosebit de important sa scrieti despre ceva anume si nu despre tot ce vedeti pe internet.

Exemplele sunt cele mai elocvente, asa ca hai sa luam unul ca sa intelegeti mai bine.

Sa zicem ca vreti sa va faceti un blog de muzica. In blog ati vrea sa postati: interviuri, imagini cu artisti, muzica de pe youtube, trilulilu, vimeo etc. Toate acestea impreuna formeaza „muzica” care pentru Google este un keyword.

La inceput nu puteti sa va alegeti keywordul „muzica” pentru ca… exact! Nu veti avea succes. Daca ati stiut doar raspunsul va dau eu explicatia, e prea multa concurenta si sunt mii de bloguri care deja au atentat catre el.

La inceput trebuie sa o luati cu incetul. Imaginati-va ca blogul vostru e o floare care abia a inflorit. Are nevoie de putina apa la inceput, dar, cu timpul, are nevoie de un ghiveci mai mare (ar putea fi hostul) si de apa mai multa (trafic). De aceea, la inceput nu tintiti catre cele mai cautate keyworduri pentru ca nu veti avea absolut nicio vizita. Si vorbesc serios, sa nu credeti ca sunt eu tendentios si vreau sa va fac sa imi urmariti tutorialul, dar va spun ca nu veti avea nicio vizita.

In loc sa mergeti pe keywordul muzica alegeti ceva de genul „muzica gratis pe net”, sau „descarca muzica romaneasca”, sau „muzica crestina”, sau „dan spataru muzica”, sau „muzica machedona”, sau „muzica noua 2008”. Ce au aceste keyworduri in plus?

Relativ, ele nu sunt mai bune si nici nu sunt atat de cautate. Aici e avantajul, nu sunt atat de cautate, asta ne intereseaza pe noi. Acum probabil te vei gandi, de ce sa imi fac eu un blog pe o nisa care nu este foarte cautata. Asa se procedeaza la inceput, te axezi pe un keyword care are o cautare destul de slaba insa vrei ca toti acei vizitatori sa vina direct la tine, sa nu pierzi niciunul, spre deosebire de keywordul muzica unde ii pierzi pe toti.

Google a dezvoltat un astfel de soft, care iti spune cat de mult este cautat un keyword intr-o luna. Tastati pe Google „Google Keyword tool” si incercati sa va dati seama cum se foloseste. Puneti-va capul la treaba pentru a gasi noi metode de promovare a site-ului vostru.

    1. Serginho luni, 16 august 2010, 12:01
    2. George Jipa luni, 16 august 2010, 12:58
    3. Florea Cristian luni, 16 august 2010, 12:08
    4. Beta - Gaming Arena luni, 16 august 2010, 13:28
    5. Ionut Toma luni, 16 august 2010, 14:05
      • Florea Cristian luni, 16 august 2010, 16:08
    6. Tudor luni, 16 august 2010, 14:16
    7. Alter Ego Blog luni, 16 august 2010, 15:27
      • Florea Cristian luni, 16 august 2010, 16:14
    8. creare site web luni, 16 august 2010, 17:15
    9. Andrei vineri, 20 august 2010, 21:37

    Adaugă un comentariu