Cum va fi 2014

Mi-a plăcut că la Social Media Snow Camp au fost câteva prezentări care au vorbit despre viitorul în online şi în publicitate.

Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO, a vorbit la un moment dat despre cum tendinţa în publicitate se duce spre storytelling. Chiar în ultimele două luni am văzut vreo două cursuri online despre storytelling şi despre cum ne va ajuta el în viitor, doar că n-am reuşit să aplic şi să urmăresc despre ce-i vorba. Sorin zicea că storytellingul porneşte, de obicei, de la o idee simplă, de genul: Boy Meets Girl, Boy Meets Boy, Girl meets Girl etc. De aici se poate face o campanie publicitară cu impact. Iar în 2014 s-ar putea să vedem din ce în ce mai multe astfel de campanii.

Tot despre 2014 au vorbit şi Manafu şi Groparu într-o prezentare comună. Au vorbit despre cum umorul ar putea fi cea mai bună strategie de social media în 2014. Studiile spun că cele mai vizionate clipuri de pe YouTube din România sunt cele amuzante. Românii caută amuzament. Dacă tot îl caută, hai să le dăm!

Vor reuşi să iasă în evidenţă brandurile (şi oamenii) dispuşi să fie amuzanţi. Iar Groparu ne-a făcut o listă scurtă cu oameni amuzanţi prezenţi în online-ul nostru: Adrian Killăraşu, Julius, Gaben, Eftimie (cu Eftimie avem şi un interviu), Nor Negru şi, bineînţeles, Groparu (nu s-a trecut singur pe listă, dar l-am trecut eu). O să fie un 2014 interesant, după cum se anunţă presupunerile.

Iar Manafu a făcut şi o presupunere pentru 2015, dacă tot am început. S-ar putea ca brandurile să meargă cât mai mult pe partea emoţională. Şi ne-a arătat clipul de mai jos (făcut în 2001, dar încă foarte bun) ca să ne explice la ce se referea.

Singurul lucru pe care-l regret acum e că n-am făcut anul trecut un articol cu presupunerile pentru 2013. Sunt tare curios dacă 2013 a fost cum s-a presupus.

Sponsorii acestei ediţii de Social Media Snow Camp sunt: Staropramen, Cora, Cosmote, Romtelecom, UniCredit Tiriac Bank, Coca-Cola, Samsung, Caroli și Calif.

Lasă un comentariu

N-a fost lăsat niciun comentariu la acest articol.
Fii tu cel care începe discuția!