Despre repetiţia în publicitate şi noua campanie Skol

Skol a lansat recent o campanie. De fapt, a lansat o nouă reţetă de bere cu, spun ei, cu 100% malţ.

(ignoraţi lipsa diacriticelor de la „malţ”)
(ignoraţi lipsa diacriticelor de la „malţ”)

Au şi două spoturi publicitare:

Vă rog să nu mai pronunţaţi 100% malţ în preajma mea cel puţin un an de-acum în colo, atât de horror mi se par reclamele astea. Le-am văzut o singură dată pe amândouă şi cred că dacă le mai văd şi la TV sau prin alte părţi, o iau razna.

Din punctul meu de vedere, Skol a pus problema tare greşit. A lansat o bere cu o reţetă unică în România şi, dorind ca acest lucru să rămână în mintea consumatorului, a făcut reclamele de mai sus. Partea proastă este că repetiţia din spoturile lor este atât de supărătoare, încât în loc să te apropie de brand, mai tare te depărtează. Practic, au cam dat-o în bară cu un spot care nu-şi avea rostul. Fiind primii (şi momentan singurii) din România cu 100% malţ, nici nu era nevoie de atâtea repetiţii, pentru că ideea oricum rămânea întipărită în mintea consumatorului.

Iar partea cu „mai bere nu se poate” sună, din punctul meu de vedere, excepţional de bine. Mi se pare o replică chiar inspirată. Campania ar fi trebuit să se axeze pe asta, nu pe repetiţia supărătoare a procentului de malţ din bere.

Un spot în care se foloseşte repetiţia cum trebuie avem de la Tuborg. Vă amintiţi de Filip şi de Fuborg, nu?

M-aş putea uita la spotul ăsta de 100 de ori şi nu m-aş supăra că aud acel „F” obsesiv. Asta-i diferenţa dinte cele două.

Ţie cum ţi se par noile spoturi Skol?

P.S.: Un articol mai documentat despre repetiţia în publicitate a scris Oana Barbu pe Ctrl-D.

P.P.S.: N-am gustat încă noua bere Skol, dar spoturile mă fac să nu mă grăbesc.

Lasă un comentariu

17 comentarii

    Invalid options.