Doar 4.99 lei

marketingPreţurile de ieri arătau cât mai rotunjite, ca să nu fie nevoit omul să umble cu zecimi de măsură în buzunar şi, când să plătească, s-o poată face cu bani ficşi. Preţurile de azi, în schimb, sunt pline de reduceri. De la 5 lei, un produs a fost micşorat cu 0,2%. Adică economiseşti la fiecare produs câte o monedă de un ban. La 100 de produse, ai scos o grămadă de bani. De 3 gume Orbit Professional. Deja îţi poţi deschide cont în bancă.

Am înţeles că toată treaba asta cu produsele ale căror preţ se termină cu .99 e doar o frumoasă strategie de marketing, dar cred că nu înţeleg eu prea bine ce vrea să schimbe.

Îmi poate explica şi mie cineva, vă rog?

Tags:
    1. Madalin Blidaru sâmbătă, 24 decembrie 2011, 16:09
    2. envi sâmbătă, 24 decembrie 2011, 16:11
      • Liviu Roman sâmbătă, 24 decembrie 2011, 16:14
        • Florea Cristian sâmbătă, 24 decembrie 2011, 16:29
      • Florea Cristian sâmbătă, 24 decembrie 2011, 16:15
    3. Tudor duminică, 25 decembrie 2011, 10:50
    4. mircea duminică, 25 decembrie 2011, 19:48
    5. Pato Basil joi, 29 decembrie 2011, 10:46
      • Florea Cristian joi, 29 decembrie 2011, 12:21
    6. Radu joi, 29 decembrie 2011, 16:27
      • Florea Cristian joi, 29 decembrie 2011, 17:23
    7. Tasia vineri, 30 decembrie 2011, 18:44
      • Florea Cristian sâmbătă, 31 decembrie 2011, 9:09
    8. Ela marți, 3 ianuarie 2012, 15:45
      • Florea Cristian marți, 3 ianuarie 2012, 16:40

    Adaugă un comentariu