Eu văd Halloween-ul ca pe o oportunitate

halloweenSerios. Azi toată lumea vorbeşte despre Halloween. Peste tot! Fie că s-au hotărât să-l sărbătorească în weekend sau nu, azi sigur vor auzi cu toţii de faptul că se termină luna octombrie şi, aşa cum ne-am obişnuit de câţiva ani încoace, împrumutăm sărbătoarea de Halloween, ca să nu spună nimeni că Dracula vine din ţara noastră, iar noi nu ştim să fim scary.

Lăsând introducerile la o parte, mie Halloween-ul mi se pare o ocazia de promovare extraordinară pentru orice fel de firmă.

Astăzi n-ar strica nişte oferte monstru, sau, nu ştiu, nişte mesaje de groază pe paginile de Facebook ale brandurilor. Mi se pare destul de la îndemână să gândeşti un mesaj, o poză, sau un film pe un anumit subiect şi să-l faci în aşa fel încât să se viralizeze.

Nu ştiu cum vedeti voi Halloween-ul, dar dincolo de dorinţa de costumaţie a fiecăruia, este un subiect despre care se vorbeşte foarte mult, iar cine ştie cum să vâneze astfel de momente, ar avea numai de câştigat. Părerea mea.

    1. Tudor miercuri, 31 octombrie 2012, 10:44
      • Cristian Florea miercuri, 31 octombrie 2012, 10:59
    2. Alina miercuri, 31 octombrie 2012, 13:08
      • Cristian Florea miercuri, 31 octombrie 2012, 20:52
    3. RR miercuri, 31 octombrie 2012, 15:50

    Adaugă un comentariu