Ferească-te Dumnezeu de Cosmote

„Noul tău credit este de 6.01€, pentru activare extraopţiuni, sună gratuit la 1234”.

Suni gratuit la 1234. O doamnă îţi zice de două ori, în vreo două minute, că poţi folosi minutele din extraopţiuni ca să vorbeşti în Romtelecom Fix. După două minute, auzi ceea ce aşteptai:

„Pentru credit şi extraopţiuni, apasă tasta 1” – Apeşi 1

„Pentru informatii despre credit, apasă tasta 1. Pentru informaţii despre extraopţiuni şi bonus din reîncărcări, apasă tasta 2” – Apeşi 2

„Pentru informaţii despre extraopţiuni, apasă tasta 1. Pentru bonus din reîncărcări, apasă tasta 2” – Apeşi 1

„În acest moment nu ai nicio extraopţiune activă. Ultima extraopţiune activată a fost extraopţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale, plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote pentru 6€. Pentru activare extraopţiuni, apasă tasta 1” – Apeşi 1

„Ultima extraopţiune activată a fost extraopţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale, plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote pentru 6€. Pentru reactivare, apasă tasta 1.” – Apeşi 1

„Ai ales să reactivezi extraopţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale, plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote pentru 6€. Opţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale, plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote va fi valabilă 30 de zile de la reactivare, iar din contul tău vor fi extraşi 6€. Pentru confirmare, apasă tasta 1” – Apeşi 1

„Ai reactivat extraopţiunea Smart, cu 150 de minute şi 150 de SMS-uri în reţelele naţionale plus 2000 de minute şi 2000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote pentru 6€. În scurt timp vei primi un SMS de confirmare. Vă mulţumim”.

Cu ce-am greşit ca să aud de 1000 de ori ce conţine extraopţiunea Smart? O cale mai uşoară nu există?

Lasă un comentariu

31 comentarii

  • ed mark 5 Mar 2011, ora 23:58

    pt abonament 1234 cu pauze inre ele 1 4 0 …. pt cartela 1 1 0 …. e simplu, mai vreti si de la vodafone? am relatii (relatii cu clientii)

    • Florea Cristian 6 Mar 2011, ora 09:52

      la vodafone e mult mai simplu, ca poti face fiecare chestie fara sa auzi robotul ala stupid. pentru credit suni la *123#, iar pt extraoptiuni, la *147#

      • M.C. 21 Iul 2011, ora 13:32

        Pai si la Cosmote exista *134# pentru credit, iar extraoptiuni *100# pentru extraoptiuni.

      • Florea Cristian 21 Iul 2011, ora 13:52

        Dar alea merg numai cand vor ele

  • Roxy's blog 6 Mar 2011, ora 10:39

    eu am de la Orange si ma enerveaza ca de fiecare data cand dau la credit imi dau vreo 4 mesaje..

    • Florea Cristian 6 Mar 2011, ora 16:14

      orange sunt cunoscuti pentru mesajele pe care le trimit :)) bine ca telefonul principal e pe Vodafone

  • Andreea 6 Mar 2011, ora 14:19

    Sunt si scurtaturi, dar pt cei care nu le cunosc varianta standard e „relaxanta” :), poate se gandesc (pe viitor) sa taxeze apelurile astea. N-ar fi frumos? Cand vine factura sau verifici creditul sa vezi vreo 5centi/minut apeluri catre serviciul clienti cosmote :))

    • Florea Cristian 6 Mar 2011, ora 16:15

      dupa ce ca imi mananca o gramada de timp, sa-mi mai ia si bani? :)) ar fi culmea sa ai 6€, suni sa-ti activezi o extraoptiune, iar când ajungi să confirmi, să-ţi spună că mai am doar vreo 4€, adica insuficient pentru a activa extraopţiunea respectivă

  • Robciuc Ionut 6 Mar 2011, ora 15:23

    @Roxy – Eh, decat sa iti trimita un SMS cat un carnat, mai bine iti tremite 4 mesaje scurte.

    @Cristian – Deja am inceput sa innebunesc cu reclama asta Frog. Prin oras numa’ afise cu optiunea lor vad. Chiar si la TV… incepe deja sa ma enerveze.

    • Florea Cristian 6 Mar 2011, ora 16:16

      eu nu prea am inteles care-i treaba cu Frog. De ce ne-ar mai trebui un serviciu de telefonie mobila si, culmea, tot de Cosmote pornit?

      • Robciuc Ionut 6 Mar 2011, ora 16:31

        Probabil fac un nou brand. Poate o sa prinda bine. Oricum, eu tot la Orange raman.

  • Lucian 6 Mar 2011, ora 18:48

    Cosmote a introdus în urmă cu ceva vreme serviciul self care *100# la fel ca la orange. Nu funcționează mai tot timpul dar merită să încerci.
    În plus, extraopțiunile pot fi activate prin trimiterea de sms gratuit la un anumit număr (în funcție de extraopțiune). Eu nu am mai reactivat una prin serviciul de relații cu clienții de mai bine de 8 luni.

    • Florea Cristian 6 Mar 2011, ora 18:56

      am incercat vreo 2 zile la rand *100# si n-a functionat. mai mult mi-am facut nervi

  • RaulPop 6 Mar 2011, ora 20:44

    Bine ca nu iti baga si muzica, muzica-robot-muzica-astept-muzica-astept-apas- o iau de la capat ca nui bine si iar…

    • Florea Cristian 7 Mar 2011, ora 07:20

      de muzica te saturi daca chiar vrei relatii cu clientii. daca ai nevoie de un operator cu care sa vorbesti, asculti muzica aia pana innebunesti

  • Andrei M. 6 Mar 2011, ora 22:47

    Nu am avut tangente cu Cosmote-ul si nu cred ca voi avea, cel putin nu de curand. Folosesc Vodafone si sunt foarte multumit de serviciile pe care le ofera.

    • Florea Cristian 7 Mar 2011, ora 07:22

      eu mi-am luat si un Cosmote mai mult impins de prieteni. Ca miile de minute pe care le am in reteaua Cosmote nu le gaseam pe Vodafone si nu prea-mi convenea sa vorbesc tot creditul din cauza asta

  • Asaftei Dragos 6 Mar 2011, ora 23:33

    Aşa e, să te fereşti de Cosmote ca Dracul de tămâie.

    Eu am de la ei un internet mobil de jumătate de an. Mi-au zis că la noi în oraş merge perfect. În primele 48 de ore (atât au ei perioada de testare) a mers ok, după gata, n-am mai reuşit să mă folosesc de el.

    Am mers la ei, mi-au schimbat modemul, cartela, cablurile, de 2 ori fiecare, şi la fel, netul nu merge. Le-am explicat, am vrut să reziliez contractul…dar ei nu şi nu.

    Încă un an jumate plătesc DEGEABA!

    • Florea Cristian 7 Mar 2011, ora 07:23

      cam asa e, daca n-au trecut 2 ani, nu poti rezilia contractul. cel mult, poti dupa un an sa faci unele schimbari in contract, adica sa-l faci mai ieftin (daca mai exista unul mai ieftin)

      pana una-alta, ai incercat sa-l folosesti in alt oras?

  • Alexa 7 Mar 2011, ora 12:30

    Eu nu ascult la nimeni toata povestea apas,cum aud ca incepe sa vorbeasca,intamplare ceva intre 1-4 de vr o 3 ori si dupa aia cifra 0 daca vreau la relatii cu clientii.
    Oricum sunt stresanti rau la orice retea pana ajungi unde vrei pierzi timp mult

  • Dexter 7 Mar 2011, ora 13:52

    da cu *100# nu merge?

  • Anunturi 7 Mar 2011, ora 14:26

    cred ca ai gresit tu….trb sa suni direct la ei si ei sati activeze o extraoptiune mai simplu si nu greseai

    • Florea Cristian 7 Mar 2011, ora 14:51

      unde sa suni direct la ei? la relatii cu clientii? acolo ma punea sa astept 5 minute ca sa ma bage in legatura cu un operator, iar timpul pierdut era acelasi

  • Radu ALexandru 8 Mar 2011, ora 21:39

    Cei de la Vodafone sunt mult mai scurt si la obiect.

    • Florea Cristian 9 Mar 2011, ora 06:58

      de-asta ii folosesc de o gramada de timp fara sa am probleme de acest gen

  • Adi25 15 Aug 2011, ora 15:49

    am avut si eu Cosmote insa cand am plecat de acasa am uita intentionat cartela ;)) Mi-a placut doar internetul pe telefon,viteza ceva mai mare decat pe Vodafone,numai ca de la ei nu primeam messenger,in rest multe minute in retea,foarte multe,obtinute dupa 5 minute de vorbarie la telefon.Mi-ar fi placut o varianta cu ceva mai multe minute nationale.Oricum e mai bine acum cu acele minute multe,mai demult aveam grija sa nu fiu prins la bip,daca eram prins imi pierdeam 20 centi ;))acum ai minute si n-ai cu cine vorbi atata,sau cel putin nu ai timp sa stai atata la telefon.Ne mai vedem Grim,cu timpul o sa trec pe la fiecare articol al tau sa vedem despre ce e vorba pe aici :)

  • Adi25 15 Aug 2011, ora 20:55

    Da :D oricum sunt mai putine episoade decat serialul ”Tanar si nelinistit” :)