Google+ e ca un frigider. Şi Quora la fel. Şi Pinterest

Chris Brogan a făcut acum ceva timp o asemănare tare interesantă între Google+ şi un frigider.

E ca şi cum ţi-ai cumpăra un frigider şi te-ai întreba unde este toată mâncarea. Tu eşti responsabil pentru umplerea frigiderului. Nu poţi da vina pe el pentru că-i gol.

Dacă Google+ nu e atât de folosit ca Facebook-ul, asta nu înseamnă că nu-l foloseşte nimeni. Sunt o grămadă de oameni acolo care chiar scriu conţinut de calitate. E de datoria ta să-i descoperi. Mi-a plăcut foarte mult cum a pus problema, iar principiul nu se aplică doar pentru Google+. Şi Quora e în aceeaşi situaţie şi, pe undeva, chiar şi Pinterest.

Nu poţi spune că o reţea de socializare nu-ţi oferă nimic dacă nu încerci să te abonezi la persoanele şi paginile care au ceva de spus. Dacă-ţi faci azi un cont de Facebook şi refuzi să adaugi prieteni sau să dai like paginilor, o să-l vezi ca pe o reţea de socializare care nu-ţi oferă nimic.

Eu, de când am început să fiu mai activ pe Quora şi pe Pinterest, am descoperit o sumedenie de lucruri interesante. Într-adevăr, n-a fost atât de uşor să găsesc cele mai bune surse la care să mă abonez, dar asta nu înseamnă că-s nişte reţele de socializare care nu-ţi pot oferi informaţii interesante.

Lasă un comentariu

13 comentarii

  • Ekart Dragos-Ioan 27 Iul 2013, ora 17:57

    Problema la google+ a fost si inca este ca e o retea de socializare dezvoltata foarte fortat (pentru a da bine statisticilor)

    • Cristian Florea 27 Iul 2013, ora 18:34

      De acord, dar asta nu înseamnă că nu găseşti informaţii bune acolo.

      • Ekart Dragos-Ioan 27 Iul 2013, ora 18:40

        Ai publicat aici un articol foarte fain despre pondera link-urilor in postarile de pe facebook . Oare pe google plus la tine care ar fi acea pondere? (aceasi intrebare sa o pui si pentru celalte retele). In momentul in care ponderea e maxim cu 5% mai mult decat la facebook, acea retea parerea mea a devenit activa pentru tine. Restu sunt inca niste unelete acolo, dar unde nimeni nu face nimic viral

      • Cristian Florea 28 Iul 2013, ora 07:53

        Nu poţi fi la fel de activ pe toate reţelele de socializare. Pur şi simplu n-ai cum din punct de vedere fizic. Iar toate sunt tool-uri, chiar şi Facebook-ul, cu toate că lumea reacţionează la ce zic eu acolo. Iar principalele reţele sunt Facebook şi Twitter pentru mine. De restul mă folosesc pentru a primi nişte informaţii bune.

  • Florin Andrei 28 Iul 2013, ora 00:32

    M-ai convins sa reinstalez Pinterest :-)

  • Alex Grama 28 Iul 2013, ora 08:39

    Mersi că ai scris de Quora, e foarte tare. :)

  • Adelin 28 Iul 2013, ora 11:25

    Unul dintre primele postări pe care le-am publicat pe G+ a fost o chestie de genu’ ăsta:

    „Partea proastă la G+ e că user-ii se cred cu 7 clase peste restul muritorilor de rând.”

    E drept, afirmaţia poate nu reflecta atunci realitatea, iar acum, odată cu mărirea numărului de utilizatori, cu siguranţă că nu mai reflectă realitatea.

    Eh, oricum, pentru mine, nu e neapărat faptul că nu-mi oferă nimic reţelele respective, ci poate fi faptul că pur şi simplu nu am nevoie să le folosesc acum, cum nici facebook-u’ nu aveam nevoie să-l folosesc înainte de 2009, când mi-am făcut cont…

    • Cristian Florea 29 Iul 2013, ora 08:42

      Nici la mine nu e nevoie neapărată să-l folosesc, dar dacă pot să le folosesc şi să găsesc lucruri interesante pe-acolo de ce să n-o fac? :))

  • Yamasha 31 Iul 2013, ora 10:52

    gasesc informatii utile acolo, mi se pare mai ok…pe fb intru tot mai rar…

    • Cristian Florea 31 Iul 2013, ora 15:58

      Depinde şi pe cine urmăreşti pe Facebook, dar într-adevăr, acolo e mai mare gălăgia.