Acum poți da mai mult decât Like pe Facebook. Iar Instagram arată câte vizualizări au clipurile

Social Media e o lume într-o continuă schimbare. Se întâmplă lucrurile atât de repede, încât uneori nu avem timp să ținem pasul cu tot ce se schimbă. Spre exemplu, de ieri până astăzi s-au făcut două schimbări destul de importante la Facebook și Instagram. După cum urmează:

1. Facebook introduce emoțiile. Adică acum poți să dai mai mult decât like pe Facebook. De azi ai de ales și între Love, Haha, Sad sau Angry, ca în poza de mai jos.
facebook - emotii

 

O să fie interesant de urmărit ce fel de reacții vor fi în funcție de comunitățile cărora te adresezi, dar și mai interesant de văzut va fi cum va alege Facebook să considere că o postare e importantă în funcție de acele reacții. Adică oare dintre o postare cu 100 de like-uri și una 100 de Love-uri, care va considera că-i mai importantă, ca s-o arate mai des în News Feed? Sau va considera numărul total al reacțiilor când va face acest calcul? Vom vedea. :D

Apropo, deja a apărut o campanie care încurajează oamenii să dea Love, nu Like:

2. Instagram a anunțat că poți vedea câte vizualizări au clipurile pe care le urci. Cum au făcut asta? Printr-un clip. :) Momentan, numărul de vizualizări apare numai dacă te uiți pe Instagram de pe telefon, ca în poza de mai jos.

numar de vizualizari pe Instagram

Lasă un comentariu

3 comentarii