ING mi-au mai demonstrat încă o dată că merită să le folosesc serviciile

INGAcum nu foarte mult timp mi-am activat serviciul Homebank de la ING, moment în care am fost avertizat că de atunci în colo îmi vor fi extraşi 3 lei din cont în fiecare lună. A fost un preţ pe care eu l-am considerat ok pentru a nu mai fi nevoit să merg până la vreun bancomat pentru a vedea situaţia contului meu.

Jucându-mă prin Panelul Homebank, am văzut că-mi pot activa un aşa-zis serviciu prin SMS, care-mi trimitea câte-un mesaj de fiecare dată când intrau bani în contul meu, sau când ieşeau. N-aveam nevoie de el, dar am zis că dacă tot e acolo, îl pot activa măcar ca să văd cum merge.

Am omis faptul că pentru serviciul ăsta mi se mai extrăgeau din cont încă 4 lei, iar când mi-am dat seama, văzănd că plătesc banii ăia degeaba (pentru că homebank-ul mă lasă să-mi verific situaţia contului când voiam eu, iar momentan SMS-urile nu-mi aduc niciun beneficiu), l-am dezactivat.

Luna asta am observat că mi-au mai fost extraşi 4 lei din cont, deşi dezactivasem serviciul acum vreo lună şi ceva şi, aşa cum ar fi făcut orice om care a sesizat o neregulă, dar care nu se grăbeşte prea tare în rezolvarea ei, am hotărât să le trimit un mail.

Le-am scris pe un ton normal (spre vesel, aş putea spune), în care le-am spus că am dezactivat serviciul SMS, dar încă mi se extrag acei bani din cont şi am întrebat dacă nu cumva am făcut eu vreo greşeală în momentul în care am dezactivat serviciul.

12 ore mai târziu, am primit un răspuns politicos, în care mi se spunea că a fost o eroare în sistem şi că cei 4 lei mi-au fost returnaţi. Tototdată, mail-ul s-a încheiat cu: „Domnule Florea, sper sincer ca aceasta situatie nu va afecta colaborarea noastra viitoare si daca aveti nevoie de orice alte informatii, nu ezitati sa ne contactati.”.

Cum să nu-ţi placă de modul în care manevrează ei problemele?

Lasă un comentariu

19 comentarii

  • Chaika 8 Oct 2012, ora 23:50

    Am cont ING de ani buni şi nu mă costă nimic (nici măcar Homebank-ul). Eu zic să le faci o vizită pe la bancă şi să vezi dacă nu cumva poţi să-ţi transformi contul în cont student. :D

    • mihaidima 8 Oct 2012, ora 23:59

      Nu mai exista acel cont de student la ING, intr-adevar era prea bun ca sa fie gratis :)

      • Cristian Florea 9 Oct 2012, ora 12:07

        Mă duc şi întreb, că n-am nimic de pierdut. Poate clienţii mai vechi încă mai pot profita de el. :D

    • Cristian Florea 9 Oct 2012, ora 12:05

      Bună idee. Mersi că mi-ai zis!

  • Cristi Mîrț 9 Oct 2012, ora 09:42

    Cum zice și Chaika, ar trebui să-ți poți transforma contul într-un cont pentru studenți și nu vei plăti nimic pentru administrarea contului (inclusiv HomeBank-ul).Eu folosesc de un an de zile serviciile lor și sunt foarte mulțumit. Singurul lucru care nu-mi place este că au închis singurul sediu din Roman și părinții nu mai au cum să depună bani în cont la fel de ușor ca înainte :))

    • Cristian Florea 9 Oct 2012, ora 12:07

      Dar online nu-ţi pot trimite? E destul de uşor. :D

  • Sergiu Nicola 9 Oct 2012, ora 10:36

    Ce coincidenţă. M-a sunat ieri dimineaţă un domn de la Banca Transilvania să-mi explice cum funcţonează opţiunea prin sms şi dacă vreau să o activez.

    • Cristian Florea 9 Oct 2012, ora 12:08

      Şi? Cât costă? :D

      • Sergiu Nicola 9 Oct 2012, ora 13:35

        5 lei pe lună. Prima lună este gratuit.

  • Cristi 9 Oct 2012, ora 18:24

    Nu e singura banca la care se intampla asta, n-are cum cel putin

    • Cristian Florea 10 Oct 2012, ora 08:49

      Nu, poate nu sunt, dar eu mi-s tare mulţumit de faptul că le sunt client.

  • Omega Peter 9 Oct 2012, ora 19:31

    Si eu am cardul Student insa mai am o luna si imi expira, adica la 26 de ani. Pana acum am fost super incatata deaorece totul era moca, de acum incolo sa ma gandesc ce variante aleg, ca nu mai merge chiar asa :P

    • Cristian Florea 10 Oct 2012, ora 08:51

      Cheltuieli nu or să fie prea mari nici după ce rămâi fără cardul Student, o să vezi.

  • Dan 9 Oct 2012, ora 20:46

    Nu pot spune nici un rau despre cei de la ING si cum ai precizat si tu, sunt foarte politicosi si trateaza clientii cu foarte mult respect. Am si eu un cont la ei si sunt foarte multumit.

    • Cristian Florea 10 Oct 2012, ora 08:55

      Mă bucur să văd că suntem mai mulţi cei care împărtăşim simpatia pentru ING.

  • travelgossips 10 Oct 2012, ora 18:02

    Si eu, si eu! Sunt foarte incantata de ING! Iar eu fiind contabila, si lucrand cu aproape toate bancile posibile (prin clientii mei) chiar am cu ce sa compar. Pe cine prind, incerc sa convertesc la „religia ING”.

    • Cristian Florea 10 Oct 2012, ora 18:24

      Deci tu ţi-ai făcut o părere mai pertinentă decât mine. Mulţumesc pentru comentariu! Sigur o să conteze pentru cei indecişi care ajung pe pagina asta. :D

  • D-Petre 12 Oct 2012, ora 14:56

    Traiasca ING si Homebank-ul pentru ca asa am scapat de „mutrele” unora de pe la casierii.

    • Cristian Florea 12 Oct 2012, ora 15:30

      Şi nu numai de mutre, dar şi de cozile interminabile.