Ce se întâmplă când companiile se provoacă una pe cealaltă la fapte bune

Prin luna septembrie a anului trecut, am primit un mesaj de la un fost profesor din liceu, în care îmi spunea că cei de la Holcim au început un concurs pe Facebook, prin care vor să investească 15.000 de euro în reabilitarea unui teren de sport al unei școli sau al unui liceu de la noi din țară. Bineînțeles, mi-a scris pentru că și liceul în care am învățat eu era înscris în competiție și, mai mult decât atât, avea șanse mari să câștige premiul.

În cele din urmă, când s-au afișat câștigătorii, am aflat că în curtea aia plină de gropi pe care o știam eu o să se construiască un teren modern, în valoare de 15.000 de Euro. Altfel spus, Colegiul Național „Al. I. Cuza” din Focșani câștigase premiul. Bineînteles că mi-a crescut inima la auzirea veștii, că am o doză de mândrie locală care se activează la nevoie, dar și o atașare față de unitatea de învățământ în care am crescut, chiar dacă am plecat din oraș de aproape trei ani de zile.

Luni, adică ieri, a fost inaugurat terenul, care e cam foarte mișto:

Mai mult, am primit și comunicatul de presă emis de Holcim în urma inaugurării și pe lângă faptul că m-am bucurat să văd că scrie numele Colegiului meu acolo, am aflat și că proiectul nu se încheie aici, pentru că ideea e una cu bătaie lungă, adică Holcim a provocat și alte companii să facă fapte bune fără să aștepte nimic în schimb. Și deja una s-a arătat interesată, pentru că Adeplast a anunțat oficial că preia ștafeta, reabilitează un teren de sport din țară, apoi dă provocarea mai departe.

E un circuit foarte interesant de urmărit și mă bucur că primii care au confirmat că se poate sunt cei de la Holcim, alături de Colegiul Național „Al. I. Cuza” din Focșani. :D

    1. valentin bosioc miercuri, 29 aprilie 2015, 0:22
      • Cristian Florea miercuri, 29 aprilie 2015, 10:08
    2. Bunatati din Natura joi, 30 aprilie 2015, 11:06
      • Cristian Florea luni, 4 mai 2015, 14:55

    Adaugă un comentariu