Am scris două mailuri către Facebook. Și, spre surprinderea mea, au răspuns

De când am avut surpriza ca cei de la RATB să-mi răspundă la un mail, m-am gândit că de fiecare dată când am ceva de întrebat sau de clarificat, aș putea măcar să încerc să întreb înainte să spun că n-o să mă bage nimeni în seamă. Așa am făcut și cu Facebook. Deși e ditamai entitatea, când am avut ceva de întrebat, am întrebat. Spre exemplu, pe la începutul lunii mai am avut câteva probleme cu reclamele de pe pagina mea de Facebook, așa că le-am scris într-un formular lucru ăsta, iar a doua zi m-a sunat cineva din UK să vadă cum rezolvăm problem. Am scris aici pe tema asta.

Bineînțeles, au fost oameni care mi-au zis că e normal să mă bage în seamă, că era o problemă de Facebook Ads, iar interesul lor era să-mi ia banii. Pe undeva, puteau avea dreptate, dar ieri mi s-a confirmat că nu-i chiar așa. Ieri am avut altă curiozitate: voiam să văd dacă în timpul unui live video am voie să difuzez reclame de la diverse branduri. Adică, efectiv, să văd dacă mă lasă să pun într-un clip live și un spot publicitar. Așa că le-am scris din nou, iar 3 ore mai târziu am primit un apel de la un număr din Germania. Se pare că tot cineva de la Facebook era. După ce i-am mai explicat o dată tipului de la capătul celălalt al firului ce mă interesează, mi-a zis că momentan nu interzic difuzarea de clipuri publicitare în timpul unui live video. Și am plusat: l-am rugat să-mi scrie și pe mail lucrul acesta. Mie îmi place să am toate informațiile scrise, că ce vorbesc la telefon uit. :)) Și mi-a scris:

Hi Cristian,

thanks for the nice call.

As I mentioned on the phone, I will write you this e-mail.

At the moment, there is no policy against showing a commercial in the background of your LiveStream. This may change in the future but at this time (19 of May 2016) there is currently no breach of our guidelines.

I hope that this could answer your question. If there is anything else I can help you with, feel free to contact me again.

Bun, acum știm sigur că răspund și la socilitări care nu au legătură cu Facebook Ads, deci nu te bagă în seamă doar dacă vor să-ți ia banii. Ce-am făcut eu când am trimis cele două mailuri către Facebook? Am intrat pe pagina asta, apoi am dat click pe Email (în partea de jos) și am completat câmpurile așa cum am crezut eu că-i mai bine. Bineînțeles, asta nu-ți garantează că vor avea grijă de problema ta, dar merită încercat.

mailuri către facebook support

Deși în poza de mai sus apare că e pagina de contact pentru Ads-uri, când dai click pe butonul Email o să vezi și niște opțiuni generale ale paginilor, nu doar cele legate de reclame.

Lasă un comentariu

4 comentarii

  • Sergiu Tot 20 Mai 2016, ora 15:00

    Foarte fain ca ti-au raspuns. Nu cred ca suna pentru toate problemele, dar e fain ca au un proces pus la punct :D

    Apropo de „…era o problemă de Facebook Ads, iar interesul lor era să-mi ia banii.” Pana la urma asta-i ideea capitalismului, folosesti banul ca sa decentralizezi serviciile oferite comunitatii. E clar ca au facut-o pentru bani, ca sa mearga mai bine businessul and so on… but that’s the point. E o dovada ca businessul e bine facut si pune prioritate acolo unde trebuie – situatie win-win cu end-userul, nu cu o companie intermediara care dilueaza procesul si inevitabil biaseaza feedbackul :-)

    • Cristian Florea 23 Mai 2016, ora 08:20

      Mulțumesc pentru completare! :D

  • Eugen 21 Mai 2016, ora 21:58

    Bine de stiut, si faptul ca sunt abordabili cat si ca poti sa pui reclame. Sa vezi acum continut… te urmaresc cu placere dar sa anunti live-urile din timp.

    • Cristian Florea 23 Mai 2016, ora 08:20

      Le anunț din timp, nu-ți face griji. Mulțumesc! :D