N-aveţi să-mi daţi un calendar de buzunar cu firma dumneavoastră?

Am nişte fixuri care mă împiedică de multe ori să folosesc anumite produse sau servicii. V-am spus deja că nu consum produse cu ambalaje urâte, iar acum voiam să merg în altă categorie, cea de promovare prin calendare de buzunar.

Cred că istoria calendarelor de buzunar a început pe vremea în care nu existau telefoane mobile, când o discuţie dintr-un departament de marketing a decurs cam aşa:

– Hai să facem în aşa fel încât oamenii să stea cu reclama noastră în buzunar. Un simplu pliant nu e de-ajuns.
– Ai dreptate, dar ce?
– Mi se întâmplă de multe ori să nu ştiu în ce zi sunt. Sau în ce zi din săptămână pică o anumită dată. Hai să facem nişte reclame mici cât să încapă în buzunar, iar pe spate să facem un calendar pe anul următor.
– Eşti un geniu! Deja vreau şi eu unul.

Mă rog, iar apoi s-au făcut calendarele de buzunar. În zilele noastre, încă se mai practică minunea, deşi până şi cele mai vechi telefoane mobile au încorporate câte-un calendar în ele.

Sunt atât de pretenţios, încât dacă îmi dai un calendar de buzunar cu firma ta, n-am să fiu niciodată curios de serviciile pe care le oferi. Chiar nu ai mai găsit alt tip de promovare în afară de cel făcut prin calendarele de buzunar?

calendar de buzunar

Lasă un comentariu

2 comentarii