Ce mi-am notat azi la Top Social Brands

Am observat că-i o idee bună să notez aici, în timp real, ce scriu pe Twitter de la o conferință. Cum azi sunt la Top Social Brands, locul în care aflăm care-s brand-urile cu cea mai bună activitate online în 2014, m-am gândit că aș putea nota pe blog de ce aud la conferințele care au loc înaintea lansării topului. Din când în când, mai dă câte-un refresh paginii, că actualizez articolul constant.

– Opinia ta despre un produs este egală cu zero. Ce contează într-adevăr este experiența ta cu acel produs.
– Nu e important ce cred alții despre tine. Important e ce poți tu să livrezi.
– Nu scrieți despre orice. Scrieți despre lucrurile cu care, printr-un fel sau altul, te poți identifica.
– Conținutul pe care-l creezi are valoare. Cel pe care-l dai mai departe nu are.
– În orice meserie, inclusiv în blogging, nu ți se cuvine nimic. Trebuie să arăți că meriți.
– Nimănui nu-i plac plângăcioșii. Orice blogger care nu face altceva decât să se plângă îndepărtează brandurile de el.
– Doar cei care dorm nu pot greși. Dar și când dormi poți dormi greșit. :))
– RT @artistto: It seems that stupid content works better.

what is content

– Sunt 3 tipuri de content pe internet. Ultimul e cel mai valoros. Dar și cel mai greu de făcut.

sunt 3 tipuri de content

– Ce tare! Panoramic selife. :D

– Agențiile nu sunt cele mai bune la crearea de conținut. Ele se pricep cel mai bine la planningul de conținut.

– Cum văd companiile Social Media în 2015.

cum vad companiile social media in 2015

Top Social Brands

Layout 1

Detalii despre metodologia realizării topului sunt aici: http://www.revistabiz.ro/brandurile-campioane-in-top-social-brands-2015/

Lasă un comentariu

2 comentarii

  • Kathy 15 Mai 2015, ora 16:11

    Ma asteptam sa fie Telekom nr 1… dar aparent Vodafone a avut campanii mai bune…