Oamenii n-ar trebui etichetați în funcție de cum arată – experiment Coca-Cola

Cei de la Coca-Cola au strâns 6 oameni cu personalități și pasiuni total diferite și i-au pus într-o cameră întunecată. I-au rugat să povestească unul altuia despre ce fac și ce hobby-uri au, apoi au aprins lumina, să vadă fiecare pe cine are în față. Am putea să ne începem ziua cu un astfel de mesaj, nu? :D

Lasă un comentariu

6 comentarii

  • Claudia Predoana 13 Iul 2015, ora 11:00

    Ce frumos! Au niște campanii foarte faine. Deși nu sunt mare fan coca-cola, când văd că fac astfel de lucruri, parcă aș bea și eu un suc. Oamenii ăștia își fac bine treba.

    Mă bucur să descopăr pe blogul tău articole așa interesante.

    • Cristian Florea 15 Iul 2015, ora 10:29

      Și eu mă bucur că ți se pare interesant ce public aici. Mulțumesc! :D

  • Diana 13 Iul 2015, ora 12:57

    frumoasa campanie. au mizat foarte bine pe functia emotiva.

    • Cristian Florea 15 Iul 2015, ora 10:28

      Și le-a ieșit! :D

  • Mada 21 Iul 2015, ora 12:57

    Foarte interesant! Poate ar trebui si la noi in tara sa se realizeze asa ceva. :)

    • Cristian Florea 21 Iul 2015, ora 12:58

      Până atunci, ne bucurăm cu ce vedem pe la alții. :D