Oare cât de bine prinde publicitatea pe Foursquare?

Eu nu-s un utilizator prea înfocat al Foursquare-ului. Dau Check-in-uri din când în când, dar nu mă chinui să fac nu-ştiu-câte puncte, sau să strâng nu-ştiu-câte badge-uri, că n-are rost.

Aseară, la Pizza Hut, mi-a apărut pe ecran mesajul de mai jos.

pizza hut - pepsi

Fiind lăsat din 2011, îmi dau seama că Pepsi a înţeles de mult timp cum stă treaba cu Foursquare-ul. Oricum, tu ţi-ai cumpăra un Pepsi după ce ai vedea mesajul acesta?

Lasă un comentariu

7 comentarii

  • le Jim 19 Feb 2013, ora 10:59

    Categoric m-as gandi

    • Cristian Florea 19 Feb 2013, ora 11:04

      Mersi de răspuns! Şi mie mi-a venit să-mi iau un Pepsi după anunţul ăsta, ce-i drept.

  • Sandra Clipea 19 Feb 2013, ora 11:14

    Pai nu, pentru ca Pizza Hut au doar Coca Cola :)). Interesanta abordarea baietilor, anyway.

    • Cristian Florea 19 Feb 2013, ora 11:21

      Serios? N-au Pepsi? Atunci ce caută anunţul ăla acolo? :))

      • Scari din lemn 19 Feb 2013, ora 16:13

        o iei la pachet si-ti cumperi pepsi in drum spre casa :))

  • Catalinu 20 Feb 2013, ora 08:20

    Eu unu, l-as cumpara acel Pepsi, daca mi-ar face o oferta, 2 la pret de 1 :))