Oare cât de bine prinde publicitatea pe Foursquare?

Eu nu-s un utilizator prea înfocat al Foursquare-ului. Dau Check-in-uri din când în când, dar nu mă chinui să fac nu-ştiu-câte puncte, sau să strâng nu-ştiu-câte badge-uri, că n-are rost.

Aseară, la Pizza Hut, mi-a apărut pe ecran mesajul de mai jos.

pizza hut - pepsi

Fiind lăsat din 2011, îmi dau seama că Pepsi a înţeles de mult timp cum stă treaba cu Foursquare-ul. Oricum, tu ţi-ai cumpăra un Pepsi după ce ai vedea mesajul acesta?

Tags:
    1. le Jim marți, 19 februarie 2013, 10:59
      • Cristian Florea marți, 19 februarie 2013, 11:04
    2. Sandra Clipea marți, 19 februarie 2013, 11:14
      • Cristian Florea marți, 19 februarie 2013, 11:21
        • Scari din lemn marți, 19 februarie 2013, 16:13
    3. Catalinu miercuri, 20 februarie 2013, 8:20

    Adaugă un comentariu