Care sunt brandurile cu cea mai puternică prezență în social media în acest an

De vreo 8 ani încoace, Revista Biz organizează Top Social Brands, un top al brandurilor care desfășoară activități pe piața din România, calculat în funcție de campaniile și activările acestora în social media.

Anul acesta n-am apucat să ajung la evenimentul de lansare al topului, dar asta nu înseamnă că nu le arăt cititorilor blogului care sunt brandurile cu cea mai puternică prezență în social media. Le poți vedea în imaginea de mai jos:

top social brands 2016 - cea mai puternică prezență în social media

La fiecare lansare a acestui top, obiectivul meu de blogger și om pasionat de social media este să încerc să cunosc cel puțin un om din echipele de comunicare ale fiecărui brand din listă, pentru că știu că am o mulțime de lucruri de învățat de la ei și pentru că știu că așa pot înțelege mai bine ce se află în spatele campaniilor care au dus la prezența brandurilor în top. În plus, mă bucur de fiecare dată când văd în acest top companii care au desfășurat campanii online la care am pus și eu umărul, pentru că știu că o mică parte din succesul lor li se datorează și cititorilor blogului meu, care au reacționat pozitiv atunci când am povestit despre acele branduri aici, pe blog.

Dacă ești curios care au fost criteriile la realizarea acestui top, o să-ți las pe scurt câteva indicații în acest sens:

Top Social Brands 2016 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in 3 clasamente preliminare:

Topul ZeList (aparitii si viewership) – (30%)

Topul rezultat in urma voturilor exprimate de specialisti din agentii digitale, specialisti online si bloggeri (30%)

Topul realizat de revista Biz (40%)

Inscrierile pentru includerea in Top Social Brands au fost deschise timp de doua luni.

Criteriile de selectie au tinut cont de activitatile desfasurate in social media in intervalul 30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016.

Dacă vrei să citești mai multe detalii despre metodologie, te invit aici.

Lasă un comentariu

N-a fost lăsat niciun comentariu la acest articol.
Fii tu cel care începe discuția!