Reacţie faină de la Pizza Acrobatica pe Twitter

Azi s-a plâns Alex pe Facebook că a comandat o pizza şi că servirea a fost execrabilă.

Când a scris lucrul ăsta pe Facebook, a dat în acelaşi timp şi pe Twitter, moment în care Pizza Acorbatica din Cluj-Napoca s-a sesizat şi a venit cu următorul răspuns:

Asta înseamnă, din punctul meu de vedere, să profiţi de o oportunitate în Social Media. Nu ştiu ce va face Alex, dar eu dacă ajung pe la Cluj cu siguranţă o să-mi amintesc de Pizza Acrobatica, numai pentru că au ştiut când să reacţioneze.

Lasă un comentariu

9 comentarii

  • tudor CeMerita 14 Mai 2014, ora 17:48

    Stau sa ma intreb daca e mai importanta reactia PR-istica decat experienta lui Alex…

    • Cristian Florea 14 Mai 2014, ora 20:24

      Bună întrebare… Nu mi-a trecut prin cap când am scris asta. :))

  • Adrian C 14 Mai 2014, ora 18:26

    Da, ok, au fost smart și au răspuns, dar eu tot mă uit ciudat la ei… După ce pizza a întârziat două ore, lipsește ceva din comandă și cel care a livrat a mai scăpat și ceva pe jos, asta e tot ce pot ei să spună?

    • Cristian Florea 14 Mai 2014, ora 20:30

      Cred că ai citit în grabă textul. Unii sunt ăia cu pizza în grabă, alţii sunt cei cu răspunsul smart. Răspunsul a venit după ce au văzut că Alex a păţit ceva nasol cu alţii.

      • Adrian C 26 Mai 2014, ora 06:38

        Jerry’s Pizza, Pizza Acrobatica, mea culpa :) Am probleme cu numele…

        Observ că Jerry’s Pizza nici măcar nu au treabă cu Tiwtter-ul (din Decembrie mai ales). Oare au primit, într-un final, nemulțumirea lui Alex?

      • Cristian Florea 27 Mai 2014, ora 23:38

        Mă îndoiesc. :))

  • Natural 14 Mai 2014, ora 23:17

    Nu se vede raspunsul smart :(
    Lipseste a doua imagine

  • Natural 14 Mai 2014, ora 23:18

    Abia acum aparu :)

    • Cristian Florea 15 Mai 2014, ora 22:17

      Se încarcă automat de pe Twitter. Dacă serverele lor sunt mai lente, durează mai mult.