Reclamele la Cilit Bang s-ar putea să fie chiar interesante în 2016

Acum câteva zile a fost lansată o nouă reclamă la Cilit Bang, în care unul dintre dansatorii Madonnei curăță o fabrică întreagă în ritmuri de dans. Te las să vezi reclama, apoi îți amintesc ce fel comunicau ei până acum. :))

 

Te-a prins, nu? Și eu m-am uitat până la sfârșit, curios fiind de ce-o să se întâmple mai departe. Cei de la Cilit Bang au zis că lansează odată cu această reclamă și un nou concept de comunicare, numit „Cleantertainment”. Iar ca să vezi care-i diferența dintre stilul ăsta de comunicare și ce făceau ei înainte, îți las aici două spoturi publicitare din 2015:

 

 

O să fie interesant de urmărit anul 2016 când vine vorba de produsele de curățătorie, pentru că mi se pare că Cilit Bang a ridicat ștacheta foarte sus cu reclama lansată zilele trecute.

sursa

Lasă un comentariu

2 comentarii

  • Eugen 8 Ian 2016, ora 18:00

    N-am mai vazut de mult o reclama asa faina! Cu greu nu ma duc sa cumpar Cilit Bang!

    • Cristian Florea 11 Ian 2016, ora 08:39

      :)) Mă bucur să aud asta.