Reclamele la Cilit Bang s-ar putea să fie chiar interesante în 2016

Acum câteva zile a fost lansată o nouă reclamă la Cilit Bang, în care unul dintre dansatorii Madonnei curăță o fabrică întreagă în ritmuri de dans. Te las să vezi reclama, apoi îți amintesc ce fel comunicau ei până acum. :))

 

Te-a prins, nu? Și eu m-am uitat până la sfârșit, curios fiind de ce-o să se întâmple mai departe. Cei de la Cilit Bang au zis că lansează odată cu această reclamă și un nou concept de comunicare, numit „Cleantertainment”. Iar ca să vezi care-i diferența dintre stilul ăsta de comunicare și ce făceau ei înainte, îți las aici două spoturi publicitare din 2015:

 

 

O să fie interesant de urmărit anul 2016 când vine vorba de produsele de curățătorie, pentru că mi se pare că Cilit Bang a ridicat ștacheta foarte sus cu reclama lansată zilele trecute.

sursa

Tags:
    1. Eugen vineri, 8 ianuarie 2016, 18:00
      • Cristian Florea luni, 11 ianuarie 2016, 8:39

    Adaugă un comentariu