Am rugat câţiva bloggeri să-mi spună cum a fost la Future of Media. Asta a ieşit.

De când particip la evenimente, pentru prima oară am confirmat că merg undeva şi n-am mai ajuns. S-a întâmplat marţi, la Future of Media, când m-am înscris pe lista de bloggeri ambasadori, dar am plecat în Ungaria, fără să pot să mă împart cumva.

Ca să îmi mai spăl din păcate (că până la urmă nu-i frumos să promiţi ceva şi să nu mai faci), am rugat câţiva prieteni bloggeri să spună câteva cuvinte despre eveniment, nu înainte de a le promite nişte bere în schimb. :))

Şi avem următoarele materiale:

1. Gabriela Deleanu a pus pe afişul evenimentului, la fiecare speaker în parte, lucrurile pe care trebuie să te axezi pe viitor dacă te învârţi în zona media. :D

gabriela deleanu future of media

2. Diana Ducă mi-a trimis câteva poze interesante cu fiţuici.

Dar şi alte poze cu conţinut bun.

3. Simona Mocanu a rezumat evenimentul cam aşa:

A doua ediție a pus mai mult accentul pe ideea de conținut valoros, (micro)strategia a fost cuvântul cheie în raport cu brandurile și dezvoltarea acestora. Ambele părți, producătorii de conținut, jurnaliștii, și cei care susțin conținutul pe termen lung, publicitarii s-au pus de acord în ceea ce privește conținutul. Punctul comun a fost calitatea. De altfel, Răzvan Căpănescu vorbea despre publicitatea viitorului ca fiind una în care subtilitatea e trăsătura principală, nu mai percepi faptul că e publicitate. La fel, Mugur Pătrașcu vorbea că brandurile ar trebui să se transforme în redacții de ziar și să livreze conținut relevant fanilor. Sunt curioasă să văd dacă se va întâmpla așa, iar ideea de publicitate subtilă mă intrigă, încât nu văd cum s-ar putea manifesta. Mna, am ochiul format să o depistez, dar mi-ar plăcea să fiu și eu ”păcălită”. Future of Media 2014, content marketing for the win!

4. Adrian Anghel a făcut un rezumat puţin mai amplu, dar cu nişte direcţii foarte interesante.

Românii au început să conștientizeze calitatea la TV și asta-mi place cel mai mult. Sper să continuă trendul ăsta la nesfârșit, căci avem nevoie de calitate ca de aer. Vom avea mai mult conținut video pe rețelele de socializare și mi-e teamă să nu exagerăm cu treaba asta și să ne arătăm intimitatea oricărui necunoscut. Ilyan a și spus că viitorul aparține videobloggerilor, iar bugetele brandurilor într-acolo se vor duce. Sunt puțin în dubii aici, nu văd traficul egal cu o acțiune de marketing. Traficul pe site-ul unui produs îl poate dubla orice personalitate, contează și ce se întâmplă după aceea.

Tudor Galoș merită o mențiune specială. A fost antrenant ca deobicei, iar prezentarea lui a fost pe Agile Marketing. Agile Marketing este noul model de marketing. Practic e momentul să facem trecerea de la marketingul tradițional la cel modern, nou – agile. Iată ce înseamnă AM: îmbunătățirea predictibilității, transparenței și adaptabilității la schimbare a funcției marketingului.

tudor galos - future of media 14

Concluzie pe scurt: mai multă calitate, mai puțină cantitate, mai mult video mai ales de pe mobil, o publicitate mai subtilă și în niciun caz la fel de agresivă ca astăzi și tristă din pricina formelor ei arhaice, iar agile marketing este noul model de marketing de urmat. Suntem pe un drum bun, chiar dacă în timp ce mergem pe el, se și creează. De aceea mai avem câte o groapă ici și colo.

Sunt sigur că poţi fura nişte idei din cele scrise mai sus. Mai mult, cu ocazia asta cred că a fost acoperit evenimentul mai bine decât aş fi făcut-o eu, că mai multe păreri sunt mai bune decât una singură. :D

Lasă un comentariu

2 comentarii