Să fie ăsta următorul nivel în advertising-ul pe bloguri?

Azi am fost la AdRev8 şi am avut ocazia s-o ascult pe Monica Jitariuc vorbind despre paginile de Facebook.

La un moment dat, după ce-au început întrebările, am avut un fel de revelaţie (îi spun un fel pentru că n-a fost cea mai bună idee din lume, dar m-a pus pe gânduri). Am observat că foarte multe agenţii obişnuiesc să scrie în brief-urile pe care le dau bloggerilor, atunci cân vine vorba de un adevertorial, că bloggerul trebuie să scrie articolul cerut şi, pe lângă asta, să-l promoveze în Social Media.

Astăzi, discutând despre Facebook, m-am gândit cum ar fi ca agenţiile să profite puţin de faptul că Facebook a introdus Sponsored Posts şi, pe lângă bugetul alocat scrierii articolului, să mai existe un buget pe care bloggerul să-l cheltuiască pentru a face cât mai vizibil textul respectiv.

Altfel spus, în contract să scrie că bloggerul primeşte suma X pentru articol şi suma Y pe care s-o cheltuiască pe Sponsored Posts pe Facebook. Mie, momentan, mi se pare o idee bună, mai ales dacă e vorba de un blogger cu mii de subscrieri, sau mii de like-uri pe fan page.

Ştiţi dacă se face chestia asta pe-afară? La noi oare o să fie implementată cândva?

    1. Pato Basil luni, 3 decembrie 2012, 21:07
      • Cristian Florea luni, 3 decembrie 2012, 21:23
    2. Florin Rosoga luni, 3 decembrie 2012, 21:20
      • Cristian Florea luni, 3 decembrie 2012, 21:38
    3. Carmen vineri, 7 decembrie 2012, 17:10
      • Cristian Florea vineri, 7 decembrie 2012, 17:34

    Adaugă un comentariu