Mamele au un al șaselea simț, chiar dacă uneori nu ne dăm seama

Nimeni nu putea să vorbească despre acest al șaselea simț al mamelor mai bine decât a făcut-o Marius Manole. Te invit să vezi clipul de mai jos, apoi discutăm.

Așa-i că te-ai regăsit și tu în descrierile lui? Așa-i că până acum credeai că acestea se numeau coincidențe și în niciun caz nu le spuneai al șaselea simț?

Mi-a plăcut clipul de mai sus în special pentru felul în care și-a interpretat Marius Manole rolul, dar și pentru că cei de la Flanco și Whirlpool au ales să anunțe o ofertă așa, nu printr-o reclamă clasică. Și au anunțat-o în luna martie, luna dedicată femeilor. Seria de spoturi mai cuprinde două părți, una cu Șerban Pavlu și una cu Rareș Andrici și o să vezi că această campanie nu e doar despre mame, ci despre femei, în general. Te invit să le vezi și pe acestea.

 

Campania Femeile au avut întotdeauna un Al 6-lea Simț” se derulează în perioada 3 martie – 30 martie 2016 în toate magazinele Flanco. Vor fi disponibile peste 100.000 de cartoline cu premii speciale și reduceri în valoare de 200 de lei, 300 de lei și 500 de lei pentru cei care fac cumpărături în luna martie și aprilie.

Cum ți se par spoturile de mai sus? Care-ți place cel mai mult?

Lasă un comentariu

Un comentariu

  • Camelia Florea 4 Mar 2016, ora 18:03

    Toate îmi plac şi mi-ar plăcea să reprezint pentru cei din preajma mea personajele descrise în videoclipuri.