Îți dai seama că o campanie românească e apreciată dacă apare pe site-urile de-afară. Așa e cu KFC și rețelele sociale

Dacă titlul ți se pare cunoscut, să știi că l-am mai folosit aici, dar parțial. Îmi place să găsesc pe site-urile din străinătate informații despre campaniile românești, că așa văd și alții ce mai facem noi. Așa s-a întâmplat și azi, când am văzut în reader că adeevee.com a publicat un articol cu titlul: KFC: Don’t panic. M-am gândit că trebuie să fie o campanie de la noi, așa că am dat click. Și am văzut că dacă intrai până pe 6 mai pe nuepanicaman.ro în timp ce nu mergea o rețea socială sau un serviciu de mail, primeai un meniu gratis, că cei de la KFC îți înțeleg disperarea când ceva nu funcționează online și îți oferă un premiu cu ocazia asta.

Studiul de caz (cu clipul de pe adeevee.com) e mai jos. Și e chiar fain.

Lasă un comentariu

N-a fost lăsat niciun comentariu la acest articol.
Fii tu cel care începe discuția!