Sunt copywriterii cei mai buni actori?

Dacă nu înţelegi prea bine termenul de copywriter, te invit să citeşti un guest post foarte bun scris la începutul anului trecut pe blogul meu. Îl găseşti aici.

copywriting - wordsAm citit zilele astea un fragment din cartea „Dă-mi banii tăi” de Gabriel Brănescu. Mi-a plăcut foarte mult paragraful ăsta:

Nu oricine poate să scrie pentru alţii. Trebuie să fii actor. Să intri în pielea mărcii şi s-o interpretezi aşa cum actorul interpretează un personaj. Trebuie să te faci să-ţi pese, trebuie să te entuziasmezi pentru alţii, să te dăruieşti.

L-am legat apoi de o discuţie avută ieri pe Facebook din care reieşea că omul preferă ceea ce este învăţat să prefere, pentru că, până la urmă, asta este cheia publicităţii.

Într-adevăr, ca să poţi scrie reclame care vând, trebuie să reuşeşti să convingi o mulţime de oameni că merită să cumpere produsul. Nu poţi realiza asta decât dacă eşti un actor atât de bun încât să îi faci să adore produsul numai prin simplul fapt că tu le comunici ceva aşa cum trebuie.

Câte produse foloseşti doar pentru că reclama te-a convins să le cumperi? Sau, mai bine zis, foloseşti produse fără să ştii nimic despre ceea ce comunică prin publicitate?

    1. Adrian Anghel luni, 6 mai 2013, 13:45
      • Cristian Florea luni, 6 mai 2013, 13:47
    2. Diana marți, 7 mai 2013, 13:32
      • Cristian Florea marți, 7 mai 2013, 13:56
    3. Carmen miercuri, 8 mai 2013, 15:42
      • Cristian Florea miercuri, 8 mai 2013, 18:10

    Adaugă un comentariu