Tema de azi? Logo Rebranding

Mă întreb cât de mult înseamnă pentru o firmă reconstruirea logo-ului. Şi nu mă refer la cheltuieli, ci la impactul faţă de public. Ştiu că îmbunătăţirea logo-ului înseamnă foarte mult (cum ar fi să vezi acum la Coca Cola, logo-ul din 1886?), dar cam cât îi ia publicului să se acomodeze cu asta?

În plus, cu noul logo, ei vor înregistra creşteri în vânzări din cauză că au făcut ceva mai atractiv, sau pierderi, din cauză că populaţia nu mai este sigură de ceea ce cumpără?

Bineînţeles, aici m-am referit la firme mari (gen Coca Cola, McDonald’s etc.), dar hai să ne referim puţin şi la un simplu blog. Ce-ar fi ca eu să-mi schimb maimuţoiul ăla de sus? Nu-l schimb mult, ci îl fac puţin mai web 2.0. Sau, ce-ar fi ca de pe floreacristian.ro să mă mut pe floreacristian.com (nu ştiu dacă există încă) şi să renunţ de tot la maimuţoi?

Voi cum aţi reacţionea? Sunt sigur că ceea ce vă atrage aici sunt textele, în niciun caz maimuţoiul, dar dacă v-aţi obişnuit aşa (adică mini-brand-ul meu a fost conturat aşa), care ar fi diferenţa?

    1. A.Dragos joi, 2 septembrie 2010, 10:58
    2. Stefan Murgeanu joi, 2 septembrie 2010, 11:03
    3. colaholicu joi, 2 septembrie 2010, 12:08
      • Florea Cristian joi, 2 septembrie 2010, 13:32
    4. coolnewz joi, 2 septembrie 2010, 12:07
    5. Pavel joi, 2 septembrie 2010, 12:27
      • Florea Cristian joi, 2 septembrie 2010, 13:31
    6. Pizza joi, 2 septembrie 2010, 14:44
      • Florea Cristian joi, 2 septembrie 2010, 17:23
    7. Shmen joi, 2 septembrie 2010, 14:16
    8. MidSuMmEr NiGhT's DrEaM joi, 2 septembrie 2010, 21:10
    9. INfinit joi, 2 septembrie 2010, 20:59
    10. danbrasov joi, 2 septembrie 2010, 23:42
      • Florea Cristian vineri, 3 septembrie 2010, 0:43
    11. mariusrusu sâmbătă, 4 septembrie 2010, 0:29
      • Florea Cristian sâmbătă, 4 septembrie 2010, 9:49
    12. 92lucia luni, 6 septembrie 2010, 15:12
    13. Florin joi, 9 septembrie 2010, 13:56

    Adaugă un comentariu