Ţie ce-ţi trebuie ca să-ţi treacă supărarea pe un magazin online?

Astăzi a circulat foarte mult pe Facebook poza aceasta:

draga Dragos - PC garage

Este răspunsul pe care PC Garage l-a dat pe Instagram unui client nemulţumit de serviciile care i le-au oferit.

Mesajul clientului arată aşa pe Facebook:

client nemultumit pc garage

Şi aşa pe Instagram:

client nemultumit pc garage 2

Cred că-i de-ajuns ca să înţelegem că omul era supărat rău pe cei de la PC Garage şi, dacă e adevărat ce spune, că i-au zis să dea palme laptop-ului, are tot dreptul să fie supărat.

Am încercat să mă pun în locul lui Dragoş şi cred că după mesajul de pe Instagram trimis de cei de la PC Garage nu m-aş fi întors la ei cu laptopul. E ca şi cum ţi-ar spune: Noi credem că eşti cam prostuţ, dar hai să testăm laptopul împreună, totuşi.

Nu ştiu a cui o fi vina, dar dintr-o situaţie din asta, din punctul meu de vedere, PC Garage iese rău, pentru că oamenii au tendinţa să-i creadă pe clienţi în momentul în care iau o decizie, pentru că întotdeauna clientul e subiectiv, iar asta ajută în astfel de cazuri.

Tu cum ai fi reacţionat dacă ai fi fost în locul lui Dragoş? Dar dacă ai fi fost în locul celor de la PC Garage?

Lasă un comentariu

25 comentarii

    Invalid options.