Toată lumea a crezut că se pricepe la Social Media până când a schimbat Facebook algoritmul

Anul acesta a început mult mai bine decât mă aşteptam. Social Media Summit-ul de ieri mi s-a părut una dintre cele mai bune conferinţe la care am participat până acum. Au fost multe idei noi şi aplicabile. S-a spus lucrurilor pe nume, iar speakerii au venit cu soluţii reale la anumite probleme.

Am făcut un slideshow cu ideile principale, aşa cum fac de vreo 3 conferinţe încoace. Sper să-l găsiţi util. :D

Găseşti mai multe idei interesante dacă urmăreşti hashtag-ul #smsbucuresti pe Twitter.

Iar dacă vrei, poţi să vezi şi ideile principale de la Social Media Summit Cluj 2013, Zilele Biz 2013, cu partea I şi partea a II-a şi Future of Media 2013.

Lasă un comentariu

8 comentarii

  • Natural 20 Feb 2014, ora 10:47

    Le-am retinut pe 16 si 20, adica identitatea asumata de bloggeri si noua pisica de pe FB. Spor!

    • Cristian Florea 20 Feb 2014, ora 10:49

      Mie îmi place să mai revin din când în când la slideshow-urile astea, că sunt idei faine pe care tot spun că le aplic, dar n-o mai fac niciodată. Şi aşa îmi amintesc de anumite lucruri.

  • Ionut 20 Feb 2014, ora 11:01

    Imi place slide-ul 6, Dan zice bine ce zice

  • isshmen 22 Feb 2014, ora 09:11

    Da, acum vedem cine se pricepe la Social Media.

    Din punctul tau de vedere: sa participi la cateva „sedinte”, sa fii cunoscut ca blogger – inseamna sa fii priceput (si) in Social Media?
    Cum vezi tu un priceput in Social Media? Daca ai da si 1-8 exemple, ar fi fain.

    • Cristian Florea 23 Feb 2014, ora 10:22

      E foarte mult de discutat pe tema asta. În principiu, un priceput în Social Media este cineva care înţelege că Social Media nu înseamnă doar facebook, reţele sociale sau bloguri. Social Media e mult mai mult de-atât. Un priceput în Social Media este o persoană care stăpâneşte foarte bine tot ceea ce ţine de Social Media şi reuşeşte să-şi facă o întreagă strategie de promovare în online pe care s-o şi ducă la bun sfârşit aşa cum se cuvine.