Tu câtă încredere ai în produsul pe care-l vinzi? Sau cum arăţi că un aspirator îşi face treaba

Puţin scârbos, puţin exagerat, dar de impact. Ideea mi se pare foart faină, iar dacă Brand Managerul are încredere să facă asta, eu de ce n-aş avea încredere în produsul lui?

sursa

Lasă un comentariu

8 comentarii

  • Irina Bărăgoi 28 Aug 2014, ora 10:43

    Îmi aduce aminte de un banc, dar ideea pusă în practică e foarte tare! :D

    • Cristian Florea 28 Aug 2014, ora 10:49

      Acum zi-ne şi bancul, dacă tot ai început. :))

      • Anca 28 Aug 2014, ora 11:02

        Cred ca despre bancul asta e vorba :))

        Într-o zi, la uşa unei bătrîne bate un domn, elegant îmbrăcat, cu un aspirator în mînă. Nici n-apucă bătrîna să deschidă, că tipul începe:
        – Aş dori să vă prezint cel mai performant aspirator…
        În timp ce vorbea, aruncă pe covorul din holul casei o cantitate considerabilă de bălegar, explicînd:
        – Staţi liniştită, dacă acest aspirator nu curăţă TOT ce se află pe covor, promit că mănînc eu ce rămîne!
        După ce ascultă toata povestea, tremurînd de nervi, bătrîna îi răspunde:
        – Sper să ai poftă, că nu am curent de azi-dimineaţă!

      • Cristian Florea 28 Aug 2014, ora 11:04

        =)))))) vaaai, ce bun e. Mersi!

    • Luciana Corlan 2 Sep 2014, ora 18:41

      M-am gândit la bancul ăla încă de când am văzut titlul articolului. :)))

      • Cristian Florea 2 Sep 2014, ora 19:11

        :)) Ăsta clar e un semn că ar trebui să încep să citesc bancuri.

  • Natural 28 Aug 2014, ora 11:05

    Depinde si de produs :) E mult mai usor pentru un Brand Manager de bere :)))))

    • Cristian Florea 28 Aug 2014, ora 11:09

      :))) Ai şi tu dreptate.