Tu te uiţi la zona de sponsori şi parteneri pe un afiş?

Mi se pare că se pune foarte mult accent pe bara aia de la finalul fiecărui afiş pe care sunt logo-urile sponsorilor. Am avut de câteva ori ocazia să fac designul unor afişe ale unor evenimente, iar organizatorii insistau foarte mult pe partea aia de sponsori şi parteneri. Uneori aveam impresia că afişul ar fi trebuit să înceapă cu sponsorii, dacă tot e atât de important detaliul ăsta. Sau poate ar fi trebuit să pun logo-urile sponsorilor pe mijlocul afişului, iar informaţiile esenţiale în partea de jos, scrise mititel.

Pe de altă parte, când am mai primit propuneri de implicare în anumite proiecte, primul lucru pe care-l treceau în mail cei care-mi făceau propunerea, era acela că logoul meu va apărea pe afiş şi că vor fi printate sute sau mii de afişe.

Acum, dacă tot se pune atât de mult accent pe partea aia, sunt curios cât de mult contează pentru voi sponsorii. Adică sunt curios dacă vă uitaţi vreodată la bara de sponsori şi parteneri ai unui eveniment. Eu recunosc, mă uit la sponsori de curios, că vreau să văd dacă e cineva din online pe listă. :D

    1. Simona marți, 25 februarie 2014, 15:43
      • Cristian Florea joi, 27 februarie 2014, 21:37
    2. Raluca marți, 25 februarie 2014, 15:50
      • Cristian Florea joi, 27 februarie 2014, 21:38
    3. Emil Calinescu marți, 25 februarie 2014, 16:58
      • Cristian Florea joi, 27 februarie 2014, 21:39
    4. Yamasha marți, 25 februarie 2014, 20:04
      • Cristian Florea joi, 27 februarie 2014, 21:40
    5. Razvan Pascal luni, 3 martie 2014, 7:59
    6. florin joi, 13 martie 2014, 23:31
      • Cristian Florea vineri, 14 martie 2014, 11:32

    Adaugă un comentariu