Vă rog să remediaţi problema cât mai repede

Azi am fost să-mi fac analizele. Nu, n-am nicio problemă, dar nişte analize luate din când în când nu strică.

După cum spuneam, m-am trezit dis de dimineaţă şi m-am dus val-vârtej să mă uit cum o tanti îmi fură sângele, iar tot eu să fiu cel care plăteşte. În timp ce aşteptam să-mi tasteze asistenta-recepţioneră numele pe calculator, am văzut acolo, fix pe tejgheaua din faţa mea, un caiet intitulat „Caiet de reclamaţii”.

„Ui’ ce interesant pare ăsta”, îmi zic. Şi-l deschid. Tanti s-a uitat la mine, dar n-a zis nimic şi, cu o mână tremurândă, mi-a întâins un pix.

„Nu, mulţumesc, îi zic şi se linişteşte, citesc, atât”. Şi mă pun pe citit. Vreo doi ziceau că vor aer condiţionat. „Frumos, îmi zic, că vara îi cald aci şi na, îţi trebe”. Unu’ a scris nişte hieroglife pe care m-am gândit că n-am timp să le descifrez, apoi am trecut la ultima reclamaţie, care suna cam aşa:

„Astăzi, 15.03.2010, am venit la clinica dumneavoastră şi am întâmpinat câteva neplăceri. Vă rog să remediaţi problemele cât mai repede, pentru că nu vreau să păţească şi alţi clienţi ca mine.”

Atunci am înţeles eu de ce doamna mi-a întins pixul cu mâna tremurândă, dacă scriam „şi eu” sub ultima reclamaţie ce făcea?

Lasă un comentariu

12 comentarii

  • carmen 4 Dec 2010, ora 20:03

    Si tu gandesti ca daca scriai ceva, se intampla vreo minune? In sensul ca cineva lua masuri in acest sens?

    N-as crede prea curand! Nu ptr ca sunt pesimista, ci doar pentru ca toti se cred Dumnezeu, mai ales pers. private care au diverse afaceri , caci daca era clinica de stat, nici atat nu ii pasa nimanui.

    Imi place sa cred in ideea cu reclamatiile, macar iti spui of-ul si te linistesti, insa de la reclamatie la o actiune(macar de verificare) ar trebuie sa nu fie decat un pas, insa in iubita noastra tara, cand reclamatiile se baga in seama, se intampla o minune ori ei au nevoie de o justificare in a da afara pe cineva.

    • alex n. 4 Dec 2010, ora 20:07

      Pai daca scria ce probleme are, probabil ca se rezolvau, dar cel care scrisese inainte, nu a mentionat si problemele.

  • val33ntyn 4 Dec 2010, ora 20:27

    foarte tare ,caiet de reclamatii :))

  • Ciupanezul 4 Dec 2010, ora 20:39

    Si ramanea doar scris … asa ca … ce sa-i faci? Nimic.

    • Florea Cristian 4 Dec 2010, ora 23:39

      nu stiu daca se intampla ceva, dar m-a amuzat scrierea persoanei respective si frica cu care imi intindea asistenta pixul :))

  • crinutza 4 Dec 2010, ora 20:41

    @carmen : e o diferenta destul de mare intre clinicile private si cele de stat. E drept ca uscaturi sunt peste tot, dar, eu cel putin, am observat o imbunatatire simtitoare in anumite clinici (din Timisoara), fata de primele luni de functionare.

    • Florea Cristian 4 Dec 2010, ora 23:42

      da, sa stii. si aici, in Focsani, aceasta clinica a ajuns una dintre cele mai bune din oras.

      Un batranel era astazi suparat pe ei pentru ca nu fac analize gratuite, el avand trimitere de la medic. Doamna i-a explicat frumos ca nu se pot face analize gratuite pentru ca nu au fonduri. batranelul, in loc sa se supere pe cei care conduc sistemul saniar, s-a suparat pe doamna, crezind ca nu vrea sa-i faca gratuit. Asta-i singura parte proasta la clinicile private, ca nu le aloca nimeni fonduri pentru a face analize gratuite

  • A.Dragos 5 Dec 2010, ora 08:06

    Caietele in genul sunt aproape intotdeauna doar pentru a indeplini partea birocratica a unei institutii. Sunt si firme sau institutii care respecta ce scriu oameni acolo, motiv pentru care trebuie felicitate. :)

    • Florea Cristian 5 Dec 2010, ora 08:25

      eu am impresia ca la firma asta l-au pus acolo ca sa amuze clientii :))

  • alex 5 Dec 2010, ora 13:11

    Ultima oara cand am vazut formulare de reclamatii a fost aseara in Carrefour Market, dar nu era nici unul completat si nici nu se aratau doritori…. semn ca totul era 100% ireprosabil :))) Ce marketeri tari au astia de la piata in spate :))