Veştile importante vin din trafic

Aşa se numeşte o campanie românească, făcută publică la sfârşitul lunii octombrie a anului trecut.

Agenţia de creaţie Mercury360, iar eu am aflat de campanie de pe un site străin. Îmi place pentru că abordează într-un mod simplu o problemă extrem de serioasă. Totuşi, e tare ciudat că am aflat de campanie de pe un site străin şi că după un search pe Google n-am găsit prea mulţi oameni care să fi scris despre ea. Sau poate mi se pare doar mie foarte reuşită?

    1. Cosmin Băluţă duminică, 5 ianuarie 2014, 16:01
      • Cristian Florea duminică, 5 ianuarie 2014, 16:03
    2. Alex N. duminică, 5 ianuarie 2014, 17:14
      • Cristian Florea duminică, 5 ianuarie 2014, 17:44
    3. rivi luni, 6 ianuarie 2014, 7:56
      • Cristian Florea luni, 6 ianuarie 2014, 8:40
      • Alex luni, 6 ianuarie 2014, 15:32
        • Cristian Florea luni, 6 ianuarie 2014, 15:47
        • Alex miercuri, 8 ianuarie 2014, 10:13
        • Cristian Florea miercuri, 8 ianuarie 2014, 13:23
    4. Intuneric marți, 7 ianuarie 2014, 16:03

    Adaugă un comentariu