Cum să te menţii motivat 7 zile pe săptămână
Dear Young Me,
Bogdan Anghelina se plângea că are nişte probleme cu hosting-ul, iar firma la care este el hostat nu lucrează sâmbăta.
Atunci mi-am amintit că eu i-am deranjat pe cei de la hosty.ro pe la ora 23:00 într-o seară de duminică şi nu numai că mi-au răspuns la telefon, dar au şi rezolvat problema rapid.
Preţurile celor de la hosty.ro sunt, în unele cazuri, puţin mai mari decât cele ale altor site-uri (de găzduire.ro, acolo unde este hostat Bogdan, nu zic nimic, pentru că sunt peste Hosty), dar suportul demn de invidiat merită acei vreo 2€ în plus în fiecare lună.
Tu ai fi dispus să plăteşti nişte bani în plus pentru a primi suport la orice oră şi în oricare zi? Şi nu vorbim neapărat de hosting, aici intră şi abonamentul la cablu, sau la internet, sau abonamentul la telefonie mobilă, pentru că ăştia-s campioni când vine vorba la a ţine clienţii pe hold peste 5 sau 10 minute.
10 Comments
Consider ca blogul si site-urile pe care lucrezi pentru bani (jobul efectiv) fac parte deja din viata noastra. Sa-ti vezi aceste lucruri „cazute” pentru un timp indelungat, parca nu te simti bine. Astfel ca, da, as plati in plus pentru suport, iar in cazul tau, chiar au fost de treaba. La ora aia, in ziua aia, nu prea gasesti pe nimeni la celalalt capat al firului.
Si nu e vorba doar de bloguri, ci de orice serviciu care mai pica din cand in cand.
Practic un astfel de suport ar trebui sa-ti fie acordat si la un abonament de 1E/luna si la unul de 100E/luna, corect? Eu folosesc Mxhost, am un abonament de 6E/luna si am primit support in 10-15minute de fiecare data, nu ma plang, insa am avut host si din „alte parti” gen IPV, unde statea cate 2 zile numai pentru a-mi raspunde la tichet…
Oho, IPV Hosting, câte înjurături au mai primit. Mi-am luat hosting de la ei pentru că n-aveam card şi puteam plăti prin SMS. Bine că am renunţat la ei.
Cât despre suport, ai dreptate, trebuie să fie acelaşi indiferent de bani, dar unele firme au preţuri puţin peste celelalte, iar ceea ce primeşti e cam la fel. Merită să dai doi euro în plus pentru aceleaşi lucruri, singura diferenţă fiind faptul că poţi avea suport a orice oră?
Site-ul hostat la Găzduire.ro este CitateMotivațioanle.com care este un proiect prin care am testat nișa și tot odata un proiect preluat (pachetul de hosting l-am câștigat acum ceva vreme la RadioLynx) iar aceștia au motivat că indiferent dacă ei ar fi raspuns sau nu la mail DNS-urile au un anumit timp de programare care nu depinde de ei.
Blogul meu este pe WebFactor.ro nu pe Găzuire.ro. Și da, n-ar fi fost rău să-mi răspundă sâmbătă ca să nu mă zvârcolesc noaptea în pat că site-ul e inactiv…
Mulţumesc pentru clarificări. Oricum, într-adevăr, DNS-urile se propagă în mai mult timp, dar n-ar fi stricat nişte sfaturi, chiar dacă era sâmbătă.
Pentru mine nu se merita. Am un vps unmanaged unde suportul este inexistent si nu am probleme. Daca am host de la o firma si siteul e e down foarte des, caut alt host.
Nu vorbim neapărat ca site-ul să fie picat, dar poate se mişcă greu şi nu ştii de ce, sau poate ai greşit şi ai urcat ceva prost pe host şi ai nevoie de un backup. Am păţit-o eu. Am făcut nişte modificări unor fişiere din temă, apoi le-am pus pe host, dar era o versiune mai veche a temei, nu cea care fusese înainte pe host. Astfel mi-am stricat de tot design-ul. I-am sunat să-i rog să-mi dea un backup şi imediat mi l-au urcat. Fusese făcut cu doua ore înainte să-i sun.
În plus, nu-i vorba doar de hosting aici, ci şi de cablu, internet, telefonie mobilă etc.
eu de exemplu as plati aia 2 euro in plus daca stiu ca ii am disponibili mereu. Si asta pentru orice serviciu. Majoritatea insa nu au nevoie de asta decat atunci cand le pica tot si ar fi singura solutie. E gen asigurarea casco la masini. Multi nu fac ca zic ca nu au nevoie si cand au spun ca era bine daca aveau casco.
Da, iar din toata treaba asta ar iesi in castig atat cei care iti cer 2€ pentru suport, cat si cei care dau acei bani. Pentru ca indiferent daca e nevoie de suport sau nu, banii tot sunt primiti.